13.8.17

Σπουδαίος Κυριαζής, 6ος στον κόσμο

Πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε ο Γιάννης Κυριαζής στον τελικό του ακοντισμού κατά την 9η ημέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος στίβου στο Λονδίνο.
Στην πρώτη συμμετοχή του στη διοργάνωση ο Έλληνας αθλητής κατετάγη 6ος στον τελικό με 84.52μ και σίγουρα το μέλλον του ανήκει. Ο Κυριαζής που έχει ατομικό ρεκόρ 88,01μ, έκανε άλλες τέσσερις έγκυρες βολές, στα 82.79μ, 81.68μ, 79.57μ και 79.47μ.
Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε ο Γερμανός, Γιοχάνες Φέτερ με 89.89μ, το ασημένιο ο Τσέχος Γιάκουμπ Βαντλέιτς με 89.73μ και το χάλκινο ο συμπατριώτης του Πετρ Φρίντριχ με 88.32μ. Ο κάτοχος του τίτλου, Τζούλιους Γιέγκο (Κένυα) κατετάγη 13ος με 76.29μ.
Κυριαζής: «Είμαι ευχαριστημένος, μπορούσα να πάω και καλύτερα»
«Έχω ανάμεικτα συναισθήματα, είμαι ευχαριστημένος, ωστόσο ξέρω πως θα μπορούσα να πάω και καλύτερα. Σε αγώνες σαν αυτούς υπάρχει αρκετή πίεση, η τεχνική στο ακόντιο έχει πολλές λεπτομέρειες και σήμερα είχα λίγο άγχος και δεν πήγε όσο καλά θα ήθελα», είπε μετά τον αγώνα του ο Γιάννης Κυριαζής, ο οποίος στην πρώτη συμμετοχή του σε παγκόσμξο πρωταιλημα ήρε την 6η θέση με 84.52μ.
    Και συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ κοντά με τους μεγάλους αθλητές, στόχος είναι να βελτιώσω κάποια πράγματα στην τεχνικής, για να μπορώ να λειτουργώ καλύτερα υπό πίεση. Βασικός στόχος για το μέλλον είναι να σταθεροποιηθώ σε βολές πάνω από τα 85.00μ για να μπορώ να είμαι σε τελικούς μεγάλων διοργανώσεων και γιατί όχι να διεκδικήσω και ένα μετάλλιο σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα ή στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου