28.4.17

Απέκλεισαν για ένα χρόνο ηθοποιό επειδή ήταν «πολύ σέξι»


Απέκλεισαν για ένα χρόνο ηθοποιό επειδή ήταν «πολύ σέξι»

Εκτός κινηματογραφικών και άλλων πλατό θα μείνει για ένα χρόνο με απόφαση του υπουργείου Πολιτισμού της Καμπότζης επειδή θεωρήθηκε «πολύ σέξι».
Θύμα της απόφασης η 24χρονη Denny Kwan η οποία έχει πρωταγωνιστήσει σε αρκετές ταινίες αλλά κατά τις αρχές της χώρας παραβίασε έναν κώδικα συμπεριφοράς.
Η ίδια απαντά ότι οι ρόλοι που έχει υποδυθεί δεν μπορούν να συγκριθούν με τους ερωτικούς ρόλους που έχουν υποδυθεί άλλες συνάδελφοί της και οι οποίες δεν έχουν υποστεί τέτοιες κυρώσεις.



«Ξέρω ότι είναι δικαίωμα μου να ντύνομαι όπως θέλω αλλά ο λαός της Καμπότζης δεν μπορεί να το δεχθεί αυτό. Τώρα θα προσπαθήσω να μην είμναι τόσο σέξι όσο είμαι συνήθως στις αναρτήσεις μου στο Facebook» δήλωσε η ίδια σε εφημερίδα της χώρας της.
Μιλώντας για τη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του υπουργείου Πολιτισμού η Kwan είπε ότι «μου έκαναν μάθημα λες και ήμουν κόρη τους» προσθέτοντας ότι η ίδια διατήρησε το δικαίωμά της να ντύνεται όπως θέλει.
Εκπρόσωπος του υπουργείο επέμεινε ότι η απόφαση ήταν δίκαια γιατί, όπως είπε, η 24χρονη ηθοποιός δεν σεβάστηκε την υπογραφή που έβαλε στη συμφωνία του περασμένο Μαΐου να μην ντύνεται τόσο σέξι.



ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου