7.12.16

ΦΩΤΟ - Η απίθανη εκδίκηση της απατημένης συζύγου!

dsfseajcqrnt«Το όνομά μου είναι Mike, είμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά. Έχω μικροσκοπικό πέος και πάσχω από Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα».
Αυτό είναι το «βιογραφικό» ενός άνδρα στο Tinder, ύστερα από την «παρέμβαση» της γυναίκας του, η οποία εξοργίστηκε όταν ανακάλυψε πως την απατούσε.
Έξαλλη η γυναίκα αντικατέστησε τη φωτογραφία του με μια όχι ιδιαίτερα κολακευτική και χρησιμοποίησε το προφίλ του για να αποκαλύψει την απάτη του.
«Η γυναίκα μου βρήκε το προφίλ μου και εγώ δεν ξέρω πως μιλά στο τηλέφωνο αυτή τη στιγμή με ένα από τα κορίτσια μου και πως με αφήνει» προσθέτει η περιγραφή του, φυσικά μετά τον γυναικείο δάκτυλο.
Η σύζυγος τον περιγράφει επίσης ως «σκ…» και συμπληρώνει για λογαριασμό του «δεν νοιάζομαι για κανέναν εκτός από τον εαυτό μου».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου