17.11.16

Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΦΡΙΚΗ : Ο πα-τέρας βίαζε την 13 χρονη κόρη και η μητέρα βιντεοσκοπούσε

Στην τρυφερή ηλικία των 13 ετών, η Αμάντα έζησε τη φρίκη μπροστά στα παιδικά της μάτια, καθώς ο πατέρας της τη βίαζε συστηματικά, με τη μητέρα της να βιντεοσκοπεί την αποτρόπαια πράξη.

Ο διεστραμμένος πατέρας της, Τζιμ, για να δικαιολογήσει τη σεξουαλική κακοποίηση, ισχυρίστηκε ότι μάθαινε στη 13χρονη, τότε, κόρη του τα πάντα γύρω από το σεξ, λέγοντας ότι η πράξη ήταν «μηχανική» και ότι έβλεπε την κόρη του σαν «ένα άτομο που έπαιζε έναν ρόλο».
Οι γονείς, μάλιστα, έδιναν στην Αμάντα μεγάλες ποσότητες αλκοόλ και της προσέφεραν ανταμοιβές για να υποκύπτει στις αρρωστημένες ορέξεις τους.
Η ιστορία ξαναβγήκε στο «φως» της δημοσιότητας, 20 χρόνια μετά, καθώς η 33χρονη - σήμερα - Αμάντα αποφάσισε να αναδείξει την ιστορία της στην τηλεόραση, με αφορμή τον αποφυλακισμό των γονιών της. «Δεν μπορώ να συνηθίσω στην ιδέα ότι αυτοί βγήκαν από τη φυλακή», λέει η κοπέλα σε εκπομπή.
«Έκλεψαν την αθωότητά μου. Οι γονείς μου με ανάγκαζαν να κάνω σεξ μαζί τους. Η μητέρα μου, Τζάστιν, μου έδειχνε πόσο υπέροχο είναι το σεξ κάνοντας έρωτα με τον πατέρα μου μπροστά στα μάτια μου.
Μετά, ήταν ένα συνηθισμένο βράδυ: έτρωγα, έπλενα τα δόντια μου και έπεφτα για ύπνο. Εχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που τελείωσε ο εφιάλτης, αλλά μού είναι πολύ δύσκολο να συνηθίσω στην ιδέα ότι αυτοί έχουν βγει από τη φυλακή», αναφέρει η κοπέλα.
Ο πατέρας της, με απίστευτο θράσος, προσπάθησε να εξηγήσει ότι η συμπεριφορά του ήταν «φυσιολογική» εκείνο τον καιρό, ισχυριζόμενος ότι η σεξουαλική κακοποίηση παιδιών ήταν σαν ένα είδος «πλάκας».
Όσο για τη μητέρα της, είπε πως έχει μετανιώσει για τις πράξεις της και προσπάθησε να ρίξει την ευθύνη αποκλειστικά στον άντρα της, παρότι η ίδια βιντεοσκοπούσε, με τη θέλησή της, τις φρικαλέες πράξεις, ώστε ο σύζυγός της να αποσπάσει χρήματα για παιδική πορνογραφία, με θύμα την ίδια τους την κόρη.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου