29.10.15

Συγκλονιστικός ο Γιώργος Γεωργίου: "Στάζει αίμα η καρδιά μου για τον γιο μου"

Μια συγκλονιστική συνέντευξη- εξομολόγηση έκανε την Πέμπτη το μεσημέρι (29/10) στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη στο κανάλι του Star ο Γιώργος Γεωργίου. 
Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στον γιο του που αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και είναι καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι.
«Ήμουν ιατρικός επισκέπτης όταν απολύθηκα από το στρατό. Η κρίση με έχει αγγίξει, έχω ένα γιο που είναι άρρωστος, έχει ένα πρόβλημα υγείας… 
Έχει μία σπάνια ασθένεια, είναι σε αναπηρική πολυθρόνα. Χτυπάει έναν στο 1,5 εκατομμύριο. Είχε αστάθεια που σιγά σιγά εξελίχθηκε σε παραλυσία… 
Άσπρισαν τα μαλλιά μου και έπεσαν τα δόντια μου στην Αγγλία που τον είχα πάει λόγω του γεγονότος… Τρελάθηκα… δεν είναι αμαρτία; 
Δεν είναι κρίμα;», δήλωσε ο ίδιος και συνέχισε: «Μέχρι τα 15 τον μεγάλωσα εγώ, έχουμε μία πολύ δυνατή σχέση… Είχα επενδύσει πολύ στον γιο μου τον Τάσο και προσπαθώ να ρεφάρω με την κόρη μου, τη Σταυρούλα, έχουν τρομακτική ομοιότητα σε όλα… κλαίει η ψυχή μου, στάζει αίμα η καρδιά μου… όταν σκέφτομαι τι σκέφτεται αυτό το παιδί…».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου