8.10.15

Νικολόπουλος: "Δεν έκατσα στα... τέσσερα σε Καραμανλή-Σαμαρά, θα καθίσω σε Τσίπρα-Καμμένο;"

Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος ισχυρίστηκε για ακόμη μία φορά ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Νίκος Νικολόπουλος, εκφράζοντας δημόσια την πικρία του για τη μη υπουργοποίησή του.
«Εγώ δεν έκατσα στα... τέσσερα στον Καραμανλή και τον Σαμαρά. Παραιτήθηκα από υπουργός, θα καθίσω στα τέσσερα στον Τσίπρα και στον Καμμένο;» είπε ο κ. Νικολόπουλος, μεταξύ άλλων, ενώ διευκρίνισε για τη μη υπουργοποίησή του: «Δεν ζήτησα να γίνω υπουργός, με εμφάνισαν ότι είμαι ζήτουλας» είπε ο κ. Νικολόπουλος και πρόσθεσε: «Βεβαίως δυσαρεστήκα, διότι έχω μια αυτοεκτίμηση και θεωρώ πως κατέβηκα στο λαό, μικρός ακόμα, γιος φορτηγατζή και του είπα: Εμένα θα ψηφίσεις, εγώ θα σε υπερασπιστώ». Εκφράζοντας την πικρία του είπε χαρακτηριστικά: «Έχω αυτοεκτίμηση, δεν θα μπορούσα να είμαι μισοκακόμοιρος».
Να επιστρέψω σε ποια Νέα Δημοκρατία; Στη μεταλλαγμένη; Σε μια ΝΔ που δεν έχει καμία σχέση με το λαϊκό κόμμα, όπως κι εγώ δεν έχω καμία σχέση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη, εγώ είμαι αυτοδημιούργητος, δεν έχουμε καμία σχέση, έχει δίκιο ο καψερός. Να μπει και αυτός και οι υπόλοιποι υποψήφιοι αρχηγοί, στη μάχη να γυρίσουν πίσω τα κλεμμένα από τη Siemens.
Γιατί να γίνετε υπουργός σε μία κυβέρνηση που ο Παρασκευόπουλος προχωράει το νομοσχέδιο για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια; Από τη μία είστε δεξιός και φύγατε από τη ΝΔ επί ο Σαμαράς υπέκυψε στα 4 στην τρόικα, όπως είχε πει ο Καμμένος, τον οποίο ακολουθήσατε. «Ποτέ» απάντησε ο κ. Νικολόπουλος και είπε πως «Το ανέκδοτο αυτό, με τον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου, κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει. Έχω πει ότι ήταν ατυχέστατο» πρόσθεσε και διευκρίνισε πως έστειλε γράμμα στον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου.
Μάλιστα ρωτήθηκε αν έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter τη φράση: «Από την Ευρώπη των Εθνών, στην Ευρώπη των π...ριών», κάτι το οποίο παραδέχτηκε πως έγραψε αναφερόμενος στον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου.
Ο ίδιος ο κ. Νικολόπουλος σημείωσε πως «με πολλούς ανθρώπους από αυτούς που έχουν μια άλλη σεξουαλική προτίμηση, είμαι φίλος, φίλος οικογενειακός» υπογράμμισε για να υποστηρίξει αμέσως μετά πως: «Αν εγώ είχα διαλέξει κάτι άλλο, μία άλλη προτίμηση, δεν θα είχα σήμερα τέσσερα παιδιά» για να του πει ο δημοσιογράφος πως «υπάρχει και ο αμφιφυλόφιλος» με τον κ. Νικολόπουλο να απαντά «βεβαίως, βεβαίως και έχει δικαίωμα ο καθένας να κάνει εκείνο που θέλει και είναι και σεβαστό».



ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου