1.8.15

ΒΙΝΤΕΟ - Αργολίδα: Η χήρα αρνείται τον φόνο του καπετάνιου Θανάση Λάμπρου

Αρνείται τα πάντα μέσω του δικηγόρου της η 38 χρονη κατηγορουμένη για ανθρωποκτονία
Αρνείται ότι διέπραξε τον φόνο του καπετάνιου στην Κοιλάδα η 38 χρονη χήρα του, που φέρεται να ομολόγησε στην αστυνομία και προφυλακίστηκε με ομόφωνη γνώμη εισαγγελέα και ανακριτή.
Ο δικηγόρος της γυναίκας Βασίλης Ρομποτής υποστηρίζει ότι είναι σαθρά και κατασκευασμένα τα στοιχεία που επικαλείται η αστυνομία και τονίζει πως αφού η κατηγορουμένη δεν υπέγραψε την κατάθεση – απολογία, αυτό υποδηλώνει πως ότι γράφτηκε δεν είναι αληθές.
απόσπασμα από την απολογία της:
«Ήμουν βέβαιη ότι είχε έρθει το τέλος μου και ενστικτωδώς αντέδρασα. Σηκώθηκα απότομα και με το χέρι μου άρπαξα το όπλο για να τον σταματήσω. Απευθείας το έστρεψα στο κεφάλι μου, βάζοντας το δάχτυλό μου στη σκανδάλη και του είπα: «αφού δεν τα έκανες εσύ, θα το κάνω εγώ για να ησυχάσω». Βρέθηκα σε πλήρη σύγχυση και δεν έκανα μπλόφα. Το εννοούσα. Με το όπλο στο αυτί μου έκανα 3 βήματα πίσω για να μην με ζυγώσει και μου πάρει το όπλο. Αυτός όρμησε και με τα δυο του χέρια με άρπαξε από τα χέρια και βιαίως με τράβηξε προς το μέρος του κολλώντας με πάνω στο σώμα του. Με το δεξί χέρι του άρπαξε το αριστερό μου και με το άλλο το δεξί μου χέρι, με το όποιο κρατούσα το όπλο, με το δάχτυλο μου στη σκανδάλη».


anagnostis

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου