26.6.15

Ανείπωτη τραγωδία για την Βέφα Αλεξιάδου : Πέθανε και η αδελφή της !

Μετά το θάνατο των δύο θυγατέρων της, άλλο ένα τραγικό χτύπημα της μοίρας χτύπησε τη Βέφα Αλεξιάδου, καιθώς έχασε και την αδελφή της.
 Με περίσσια ψυχραιμία, η γνωστή τηλεμαγείρισσα αντιμετώπισε το γεγονός, παρά το ότι λάτρεθυε κυριολεκτικά την αδελφή της και δεν της είχε πει πως πέθαναν οι κόρες της, Αλεξία και Αντζυ μέσα σε διάστημα λίγων μηνών γιατί δεν θα το άντεχε….
Χαρακτηριστικά μάλιστα δήλωσε στο Tlife: «Πέθανε, ισχύει, αλλά δεν μπορώ και δεν αντέχω να αρχίζουν τα ίδια και τα ίδια. Δεν έχει καμία σχέση η αδερφή μου με τα γεγονότα που συνέβησαν σε εμένα. Εκείνα ήταν τραγικά. Αυτό ήταν κάτι που ήταν η φυσιολογική πορεία ενός ανθρώπου που φεύγει στην ώρα του. Δεν ήταν κάτι ξαφνικό. Θέλω να αφήσουν ήσυχη την οικογένεια της που έχει το πένθος της και το βιώνει με ηρεμία. Είμαι τόσο ήρεμη που έφυγε η αδερφή μου γιατί ησύχασε, 1,5 χρόνο τώρα είχε γεροντική άνοια. Ούτε με γνώριζε καλά καλά κάθε φορά που περνούσα και την έβλεπα όταν ήμουν στην Αθήνα. Έφυγε στην ώρα της, στα 81 της χρόνια, πλήρης ημερών που λένε. Έζησε μια καλή ζωή, έκανε δύο κορίτσια πολύ καλά και είχε και δύο εγγονές, πήγε ταξίδια κι έφυγε έναν χρόνο αφού έχασε τον άνδρα της…»,

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου