«Έχω δώσει στη Λίτσα πολλά χρήματα... Της έχω δώσει χρήματα να κάνει διάφορες επεμβάσεις. Ερχοταν και μου έλεγε «εξαδελφούλη μου αγαπημένε, η φίλη μου... έχει ένα πλαστικό πολύ καλό που της έβγαλε τα ψωμάκια από τα πλαϊνά».
Εγώ τη ρώτησα πόσο κοστίζουν αυτές οι επεμβάσεις και της έδωσα 5.500 ευρώ για τη λιποαναρρόφηση και τη λιπογλυπτική στα γόνατα, για botox 300 – 400 ευρώ για υαλουρονικό οξύ 500 ευρώ και για κολαγόνο. Όταν την είδε ο Σκαφτούρος σε δικαστήριο μου είπε: «πως αυτή η εξαδέλφη σου ρε Παναγιώτη, αεροπλάνο έγινε....».

Με αυτά τα λόγια και το πληθωρικό του ύφος ο Παναγιώτης Βλαστός, καταθέτει απολογούμενος στους ανακριτές τις... ευεργεσίες του προς την εξαδέλφη του «Λίτσα», η οποία τελικά μίλησε στις αρχές και με σειρά καταθέσεων της ξετύλιξε το «κουβάρι» της δράσης του κυκλώματος των φυλακών, με φερόμενο ως αρχηγό τον ίδιο. Με τις καταθέσεις της η «Λίτσα» «έκαψε» τον ξάδερφό της, όπως και άλλα πρόσωπα, μεταξύ των οποίων ο επίσης ισοβίτης Γιάννης Σκαφτούρος, η δικηγόρος και σύντροφος του Βλαστού Αδαμαντία Αγγελέτου, ακόμα και ο Ακης Τσοχατζόπουλος.

«Της είχα αγοράσει και ένα διάδρομο 1.800 ευρώ γιατί μετά την επέμβαση που έκανε της είπαν να κάνει διάδρομο γιατί θα κρεμάσει» λέει ακόμη ο ισοβίτης και αρνείται ότι τη χτύπησε στο επισκεπτήριο των φυλακών, όπως η εξαδέλφη του έχει υποστηρίξει: «Δεν τη χτύπησα γιατί είμαι πυγμάχος, εάν τη χτυπούσα θα της είχα κατεβάσει τη μούρη κάτω μαζί με τα botox» λέει χαρακτηριστικά. Ο ίδιος δέχεται ωστόσο ότι την απείλησε. Καταθέτει απολογούμενος: «Τη ρώτησα που είναι τα λεφτά και να μη μου λέει μ.....ότι τα έχει πετάξει στα σκουπίδια. Της είπα κανόνισε π...... να πας στους μπάτσους να σε φυλάνε και να φύγετε κάπου όλοι μαζί....».

Η γυναίκα αυτή, η Ευαγγελία Βλαστού, βρίσκεται σήμερα σε καθεστώς προστασίας και έχει προφυλακιστεί, πριν από μερικές εβδομάδες μετά την απολογία της, καθώς έχει αποδεχθεί ότι συμμετείχε στην τοποθέτηση εκρηκτικών μηχανισμών στα σπίτια δικαστικών λειτουργών, στο ξέπλυμα μαύρου χρήματος από λύτρα για τις απαγωγές, κ.ά. Μάλιστα, προ ημερών προσέφυγε κατά του εντάλματος περί προσωρινής κράτησής της, ζητώντας την αποφυλάκισή της.

Η απολογία του Παναγιώτη Βλαστού στους δυο ανακριτές Διαφθοράς Ρέα Κατσιβέλη και Δημήτρη Φούκα, που ερευνούν την συγκεκριμένη υπόθεση (το μεγαλύτερο μέρος της απολογίας είχε αποκαλύψει το «Πρώτο Θέμα» την περασμένη Κυριακή) είναι αποκαλυπτική και παράλληλα απολαυστική. Ο Παναγιώτης Βλαστός σε 22 σελίδες μιλάει για όλα και μεταξύ άλλων αναφέρει, ότι η δικηγόρος και σύντροφός του Αδαμαντία Αγγελέτου που επίσης έχει προφυλακιστεί δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση και ότι την ενέπλεξε σκοπίμως με τις καταθέσεις της η εξαδέλφη του.

Στην απολογία – ποταμό, ο Παναγιώτης Βλαστός, αναφέρει ακόμη πως, συμμετείχε στην απαγωγή του επιχειρηματία, του Γιάννη Ζώνα, το 2001, ότι η «Λίτσα» του έφαγε 1,5 εκατ. ευρώ και όχι 250.000 ευρώ, ότι της έκοβε μισθό 1.500 ευρώ για να του κάνει τις δουλειές εκτός φυλακής, αλλά εκείνη όπως λέει ο ίδιος ούτε βόμβες δεν ήξερε να φτιάχνει και μου «χαράμιζε και τα εκρηκτικά»!

Παράλληλα, βάζει στο κάδρο των ποινικών μια ακόμη γυναίκα, φίλη της «Λίτσας» η οποία – όπως υποστηρίζει – δούλευε σε τράπεζα και μπήκε στο σύστημα μισθοδοσίας και είδε τα στοιχεία (διεύθυνση, κ.ά) της εισαγγελέως των φυλακών Τρικάλων, στην οποία ο Παν. Βλαστός τοποθέτησε εκρηκτικό μηχανισμό. Το αντάλλαγμα – σύμφωνα με τον ίδιο - ήταν να της κλείσει ένα τραπέζι στο «Frangelico».

«Λίτσα, η πατσαβουρίτσα»
«Δεν έχω καμία σχέση με το Σμπώκο και τον Τσοχατζόπουλο... Δεν έχω καμία σχέσεις με τις βόμβες στο Σμπώκο. Δεν είμαι βλάκας να βάζω εγώ τις βόμβες και να παίρνει τα χρήματα ο Σκαφτούρος. Ο Σμπώκος για να πάει στο ψυχιατρείο σκαρφίστηκε ότι έβαλα εγώ τις βόμβες», υποστηρίζει ακόμη ο κατηγορούμενος ισοβίτης ενώ επανερχόμενος και πάλι στην εξαδέλφη του «Λίτσα» την οποία στολίζει με διάφορα κοσμητικά επίθετα του τύπου «πατσαβουρίτσα», «πατσαβούρα», «βρωμάρια», κ.ά. αναφέρει: «Μετά από τη βόμβα στο σπίτι της είχε σκοπό πράγματι να της στείλω κάποιους για να την απαγάγουν, να την πάνε κάπου να την βασανίσουν για να ομολογήσει που βρίσκονται τα χρήματα».

Ακόμη, ο Παναγιώτη Βλαστός απαλλάσσει από κάθε εμπλοκή στην υπόθεση την δικηγόρο του Αδαμαντία Αγγελέτου και μεταξύ άλλων υποστηρίζει: «Δεν υπήρχε λόγος να στείλω τη Λίτσα να πάρει τα χρήματα από το Σκαφτούρο και να τα δώσει στην Αγγελέτου, αφού μπορούσα να είχε στείλει κατευθείαν την Αγγελέτου να τα πάρει. Ποτέ δεν είπα στη Λίτσα την πατσαβουρίτσα να ξεθάψει τα χρήματα (1.5 εκατ. ευρώ, χρήματα που κατά τις αρχές προέρχονται από λύτρα από τις απαγωγές) και να τα δώσει στη Αγγελέτου... Προσπαθούσε να μπλέξει οποιαδήποτε έκανα παρέα ή θεωρούσε δικό μου άνθρωπο για να με αποκόψει εντελώς από τον έξω κόσμο, να μην έχω επισκεπτήρια».


protothema.gr