30.3.15

Σαμαράς σε Κωνσταντοπούλου - «Εγώ λογοκρισία δεν δέχομαι» !


Σοβαρό επεισόδιο της Ζωής Κωνσταντοπούλου με τον Αντώνη Σαμαρά

Ενα ακόμη επεισόδιο στη Βουλή με πρωταγωνίστρια της Πρόεδρο της Βουλής και... αντίπαλο τον Αντώνη Σαμαρά. Μια αποστροφή του λόγου του πρώην πρωθυπουργού προκάλεσε την έντονη αντίδραση της Προέδρου της Βουλής.
«Εγώ είμαι της ευθείας, της αντρικής σχολής» είπε ο κ. Σαμαράς και προκάλεσε αποδοκιμασίες στην αίθουσα, ωστόσο, η κα Κωνσταντοπούλου δεν άφησε να πέσει κάτω η κουβέντα.
Μετά το πέρας της ομιλίας του προέδρου της ΝΔ η Πρόεδρος της Βουλής είπε: «Ο κ. Πρωθυπουργός είχε 10 λεπτά χρόνο και μίλησε 22, ο κ. Σαμαρά είχε 5 λεπτά χρόνο και μίλησε 26 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα» προκαλώντας ξανά ένταση εντός της Ολομέλειας».
 Και συνέχισε: «Διατυπώσεις ρατσιστικές και σεξιστικές δεν θα ξανακουστούν σε αυτή τη Βουλή. Ιδίως που σήμερα επισκέπτεται τη χώρα ο εκπρόσωπος του Υπατου αρμοστή του ΟΗΕ για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Οφείλατε να είστε εγκρατής».
Η δήλωση αυτή έφερε την οργισμένη απάντηση του Αντώνη Σαμαρά φώναξε «Εγώ λογοκρισία δεν δέχομαι» Η κα Κωνασταντοπούλου είπε «Ανοίξτε το μικρόφωνο στον κ. Σαμαρά γιατί αισθάνεται ότι λογοκρίνεται μετά από 27 λεπτά».
Οργισμένος ο Αντώνης Σαμαράς απάντησε «Εγώ δεν δέχομαι λογοκρισία, δεν δέχομαι λογοκρισία για αυτό το κόμμα. Είμαι σε αυτή την αίθουσα 27 χρόνια. Τέτοια συμπεριφορά δεν έχω ξαναδεί από κανέναν πρόεδρο της Βουλής. Δεν έχω μιλήσει τόσο καιρό. Δεν δέχομαι τέτοια συμπεριφορά για αυτό το κόμμα που έδωσε τα πάντα για τη δημοκρατία και το ύφος αυτού του Κοινοβουλίου. Τελειωμένα. Τέτοια συμπεριφορά δεν δεχόμαστε και το εννοώ».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου