26.1.15

ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΜΕΣΣΗΝΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ! ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΣΣΗΝΙΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

Αγαπητοί συμπατριώτες,

Σας ευχαριστώ όλες και όλους, από την καρδιά μου για τη στήριξη που μου δώσατε σε αυτή τη δύσκολη μάχη.
Σας ευχαριστώ,  πάνω απ’ όλα, για την αγάπη σας και την εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλλετε  όλα αυτά τα χρόνια. 
Σας βεβαιώνω πως, ό,τι έχουμε πει ισχύει στο ακέραιο. Ήταν και είναι δέσμευσή μου να βάζω πάνω από όλα το εθνικό συμφέρον. Όπως ήταν και είναι δέσμευσή μου να είμαι πάντα κοντά σας.
Γι’ αυτό επέλεξα να είμαι και πάλι βουλευτής Μεσσηνίας, όπως εσείς αποφασίζετε εδώ και χρόνια. Η αγάπη και η εμπιστοσύνη σας, με έκανε και με κάνει περήφανο. Με δέσμευε και με δεσμεύει σ’ ένα διαρκή αγώνα για την Πατρίδα μας, για τη Μεσσηνία που όλοι αγαπούμε.
Θέλω όμως να εξάρω και τους αγώνες που έδωσε ο εκλεκτός συνάδελφος Γιάννης Λαμπρόπουλος. Τίμησα και τιμώ την προσφορά του στη Παράταξη, το δημόσιο βίο, την Πατρίδα μας. Υπηρέτησε με αποτελεσματικότητα και ευθύνη τα δημόσια αξιώματα που ανέλαβε. Νοιάστηκε και νοιάζεται για το καλό της Παράταξής μας, αλλά και της ιδιαίτερης Πατρίδας μας, της Μεσσηνίας. Ήταν και είναι παρών σε όλους τους κοινούς μας αγώνες.
Εγγυώμαι ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει την ευρωπαϊκή της πορεία. Εγγυώμαι ότι η ΝΔ θα συνεχίσει να διαδραματίζει τον ιστορικό της ρόλο.


Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας
Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας

Αντώνης Κ. Σαμαράς

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου