25.1.15

Πανηγυρίζει για την νίκη ΣΥΡΙΖΑ ....Η Γιάννα !

«Εγώ σκέφτομαι για το καλό όλων των ανθρώπων και όχι των πλουσίων» απάντησε σε ερώτηση για το τι ψήφισε

«Έχω πει ότι η εμφάνιση ενός νέου στην πολιτική ζωή είναι θετικό, εγώ το βλέπω θετικά» σημείωσε η κ. Γιάννα Αγγελοπούλου.

Είμαι απέναντι σε κάθε αντίληψη που θεωρεί ότι τα πράγματα δεν πρέπει να κινούνται αλλά επιλέγει την ακινησία και τη μη δράση. Πιστεύω στην ανάγκη των αλλαγών, που τις προσδιόρισε η ψήφος των ανθρώπων» σημείωσε η κ. Αγγελοπούλου.

«Επειδή ρωτάτε την Γιάννα Αγγελοπούλου, δεν έχω δει ποτέ την Ελλάδα εκτός ευρώ. Πρέπει να περιμένουμε το τελικό αποτέλεσμα. Ο κόσμος έχει κάνει τις επιλογές του. Εάν είναι αυτοδύναμος ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχει ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη. Εάν έχουμε μία από τα ίδια όπως έχουμε ζήσει τα τελευταία χρόνια και εάν οι ίδιοι πολλοί σηκώνουν τα βάρη, αυτό θα είναι ένα πολύ μεγάλο χτύπημα στην εμπιστοσύνη των ανθρώπων» πρόσθεσε η πρώην γαλάζια βουλευτής.

«Επειδή έχω δηλώσει ότι πιστεύω στις αλλαγές και όλοι γνωρίζουμε τι έχει περάσει ο κόσμος, η απόφαση του κόσμου δεν είναι έκπληξη. Εάν είναι αυτοδύναμος ή συνεργαστεί με άλλες δυνάμεις, αυτό θα δείξει κατά πόσο θα υπάρξουν αλλαγές στην Ευρώπη. Εγώ θεωρών ότι η Ελλάδα είναι μέσα στην Ευρώπη» υπογράμμισε.

Ερωτηθείσα για το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για διαγραφή χρέους, η κ. Αγγελοπούλου τόνισε ότι «ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δηλώσει ότι τα έχει μελετήσει όλα και έχει έτοιμα τα όπλα του για τη διαπραγμάτευση της Ευρώπης» αρκέστηκε να σημειώσει η κ. Αγγελοπούλου.

Ερωτηθείσα για το ενδεχόμενο να συμμετέχει ο γιος της σε μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ η κ. Αγγελοπούλου σημείωσε ότι ο γιος της σπουδάζει. Χαρακτήρισε «σουρεαλιστική» την ερώτηση για συμμετοχή μέλους της οικογένειας Αγγελόπουλου σε μία κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. «Όταν μου ζήτησαν να κάνω πράγματα για τη χώρα μου, τα έκανα. Όταν δεν μου ζητάνε, εγώ και πάλι τα κάνω».

Σε ερώτηση για το τι ψήφισε η κ. Αγγελοπούλου δεν απάντησε συγκεκριμένα, αλλά σιβυλλικά δήλωσε ότι «εγώ σκέφτομαι για το καλό όλων των ανθρώπων και όχι των πλουσίων».

Με τον κ. Τσίπρα η συνάντηση έγινε κεκλεισμένων των θυρών αλλά ουδείς προσπάθησε να κρύψει τη συνάντησή μας, πρόσθεσε.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου