27.1.15

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ - Δεν θα υπάρχει αντιπολίτευση στήν Μεσσηνία. Πρωτάκουστο!

Αγαπητοί μου Συμπατριώτες και Συμπατριώτισσες

Σας ευχαριστώ θερμά, μέσα από την ψυχή μου για την μεγάλη τιμή που μου κάνατε και σε αυτές τις εκλογές.
Εσάς, που μου δώσατε και πάλι την ψήφο σας, αλλά και όλους τους άλλους, που καθημερινά, με τον καλό σας λόγο, μου δείχνατε την εκτίμησή σας και την αγάπη σας.
Με την παράταξη συρρικνωμένη, όσο ποτέ στην ιστορία της, εσείς μου δώσατε είκοσι χιλιάδες ψήφους και με φέρατε πρώτο στο Νομό και σε όλη την Πελοπόννησο.
Εσείς με στείλατε με ισχυρή βούληση, να σας εκπροσωπήσω στην Βουλή.
Όμως η  παράταξη στην Μεσσηνία δεν θα έχει τον εκπρόσωπό σας.
Ο δικός σας άνθρωπος, που έδινε μάχες, που στήριξε τη Μεσσηνία, που αγωνιζόταν για τα προβλήματά της, δεν θα είναι στη Βουλή, παρά τη θέλησή σας.
Παραμερίζω το ηθικό και το προσωπικό μέρος της πράξης.
Η πραγματικότητα όμως είναι μια.
Στην Βουλή η Μεσσηνία θα εκπροσωπείται από τέσσερις κυβερνητικούς βουλευτές της Αριστεράς και δεν θα υπάρχει ο βουλευτής της φιλελεύθερης παράταξης να ελέγχει την κυβέρνηση, να κάνει ερωτήσεις, να ενδιαφέρεται για τον Νομό, να τρέχει και να αγωνίζεται για τα προβλήματά σας, να είναι παρών στα γεγονότα, στις εορτές, στις εκδηλώσεις.
Δεν θα υπάρχει αντιπολίτευση στο Νομό. Πρωτάκουστο!
Αγαπητοί μου Συμπατριώτες
Την παρουσία μου στην πολιτική, το ήθος μου, την εντιμότητά μου, την προσφορά μου στο Δημόσιο βίο, την πατρίδα μου, την Μεσσηνία, και την παράταξή μου, την αναγνωρίζετε εσείς, όλοι οι Μεσσήνιοι, ανεξάρτητα που ψηφίζουν και αυτό μου αρκεί, η δική σας η κρίση και μόνον και καμία άλλη.
Πιστός και συνεπής στις αρχές μου και στην παράταξή μου, που ποτέ δεν δημιούργησα πρόβλημα, αλλά και στην εντολή σας, θα παραμείνω ενεργός και κοντά σας.
Θα εξακολουθήσω να είμαι ο δικός σας άνθρωπος. Δεν θα κάνω τη χάρη σε κανέναν.
Μαζί θα συνεχίσουμε για τη Μεσσσηνία μας.
Σ΄αυτές τις δύσκολες, για μένα ημέρες, η αγάπη σας και η εκτίμησή σας, μου δίνει δύναμη για να παραμείνω όρθιος και δίπλα σας. 

Γιάννης Λαμπρόπουλος
Πρώτος σε ψήφους από τη φιλελεύθερη παράταξη.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου