4.12.14

Έξαλλος γνωστός δημοσιογράφος:"Συμπλεγματικά κωλόπαιδα μου έριξαν το Facebook"

Ο γνωστός δημοσιογράφος και απρουσιαστής Νάσος Γουμενίδης είναι έξαλλος και μέσα απο το blog του εκφφράζει την αγανάκτησή του. 

Διαβάστε ακριβώς τα όσα έγραψε

΅"Τα συναισθήματα μου είναι ανάμικτα. Κι αυτό διότι έχασα μια παρέα 5000 ατόμων. Και την έχασα διότι κάποιοι με ανέφεραν στο Facebook και μοιραία οι διαχειριστές της ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης με κατέβασαν.
Αφορμή ήταν τα ποσταρίσματα δημοσιευμάτων του blog μου που αφορούσαν προκλητικό για κάποιους περιεχόμενο. Ένα περιεχόμενο που το αλίευσα από προφίλ στο Facebook. Τραγικό; Ε… ναι.
Για να καταλάβετε τα προφίλ αυτά είναι ακόμη ενεργά και το δικό μου έχει πέσει. Τυχαίο; Καθόλου.
Αποφάσισα σήμερα να γράψω γι΄ αυτό διότι περισσότεροι από 2000 φίλοι από το κομμένο προφίλ μου γράφουν με παράπονο ότι τους μπλόκαρα.
Ε… λοιπόν απαντώ. Δεν σας μπλόκαρα. Απλώς κάποιοι φρόντισαν να στερήσουν την επικοινωνία μας. Και ξέρετε γιατί;
Διότι λίγες ώρες πριν το κόψιμο του προφίλ μου ανακοίνωσα στην εκπομπή του Αρναούτογλου ότι δουλεύω πολύ με το Facebook. Κι αυτό έδωσε πάτημα σε πολλούς να με αναφέρουν προκειμένου να χάσω μια από τις πηγές επικοινωνίας με τον κόσμο.
Σας ευχαριστώ πολύ συμπλεγματικά κωλόπαιδα για την προσοχή σας. Αλλά δεν μασάω. Έφτιαξα καινούργιο. Όσοι γουστάρετε λοιπόν στείλτε μου αίτημα εδώ https://www.facebook.com/nasos.goumenidis.1
Σας περιμένω… όσο θα υπάρχει κι αυτό!!! Και αν το ρίξετε πάλι… θα επανέλθω…
Ούστ κοπρόσκυλα

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου