24.12.14

"Προτιμώ να ζητήσω δανεικά παρά να γράψω τραγούδι στην Πάολα"

Τον Μπάμπη Στόκα φιλοξένησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στο MAN-IFESTO της εκπομπής Join Us που προβάλλεται το Σαββατοκύριακο στον ΣΚΑΙ και μεταξύ άλλων μίλησε και για την Πάολα.

"Θα προτιμούσα να ζητήσω δανεικά παρά να γράψω τραγούδι στην Πάολα" δήλωσε ο Μπάμπης Στόκας .

"Δύσκολα γράφω κατά παραγγελία. Θα μου άρεσε να το κάνω για μια ταινία. Αλλά δεν είμαι και άνθρωπος που είμαι μέσα στα κυκλώματα.

Αν δεν είχα λεφτά δεν θα έγραφα ένα τραγούδι για την Πάολα. Θα ερχόμουν να σου ζητήσω δανεικά. Μου αρέσει η αισθητική στα πράγματα. Και όταν λέω δεν μου αρέσει το σκυλάδικο, εννοώ δεν μου αρέσει η διαδικασία. Η Πάολα είναι μία πολύ ωραία τραγουδίστρια, δεν θα την κρίνω, ότι δηλαδή δεν είναι καλή και εγώ είμαι καλός."

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου