14.11.14

Β.ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ - Οι εισαγγελείς άνοιξαν το τηλεφωνό μου για την έκρηξη στο φούρνο Κωνσταντινέα στην Καλαμάτα

Αναβολή όλων των πρωταθλημάτων αποφάσισε η ΕΠΟ - Βαριές καταγγελίες από ΜαρινάκηΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΞΥΛΟΔΑΡΜΟ ΤΟΥ Χ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Αναβολή όλων των πρωταθλημάτων αποφάσισε η ΕΠΟ - Βαριές καταγγελίες από Μαρινάκη

Την αναβολή όλων των εθνικών πρωταθλημάτων, επαγγελματικών και ερασιτεχνικών, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας στην αποψινή έκτακτη συνεδρίασή του.
Από τις 17 Νοεμβρίου και μέχρι νεωτέρας η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας δεν θα ορίζει διαιτητές για κανέναν αγώνα, μετά το περιστατικό με τον ξυλοδαρμό του αναπληρωτή προέδρου της ΚΕΔ, Χριστόφορου Ζωγράφου.
Στο μεταξύ, παρέμβαση με βαριές καταγγελίες προς το Διοικητικό Συμβούλιο της Super League έκανε ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης με αφορμή τον ξυλόδαρμό του κ. Χριστόφορου Ζωγράφου.
Ο κ. Μαρινάκης που σύμφωνα με πληροφορίες μίλησε με ονόματα και στοιχεία, ζήτησε επίσης να γίνει ΔΣ της Σούπερ Λιγκ παρουσία όλων των ιδιοκτητών των ομάδων, πρόταση με την οποία συμφώνησαν οι εκπρόσωποι των ΠΑΕ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του κ. Μαρινάκη μετά το τέλος της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου ήταν οι εξής:
Αναβολή όλων των πρωταθλημάτων αποφάσισε η ΕΠΟ - Βαριές καταγγελίες από Μαρινάκη «Δυστυχώς το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει να αντιμετωπίσει μια δολοφονική ενέργεια. Είχα την ηθική υποχρέωση να έρθω στο Δ.Σ. με μεγάλη μου λύπη και προβληματισμό και να καταγγείλω με ονόματα και με επίθετα τι ακριβώς με έχουν ενημερώσει οι συνεργάτες μου για το τι έχει συμβεί αυτές τις μέρες και έχει άμεση σχέση με αυτόν τον ξυλοδαρμό.
Είναι κάτι που πλήττει το ελληνικό ποδόσφαιρο. Είμαι στη διάθεση και της αστυνομίας και της δικαιοσύνης και των εισαγγελέων να με καλέσουν, να πάρουν τα πρακτικά του Δ.Σ. και να πράξουν ανάλογα. Για όλα αυτά που συμβαίνουν, όχι μόνο αυτές τις μέρες, αλλά και πέρσι στη Γ' Εθνική και φέτος στη Footblall League και το τι έρχεται του χρόνου στη Super League. Πρέπει όλα αυτά να μας προβληματίσουν.

Σε ένα φούρνο στην Καλαμάτα υπήρξε ένα ατυχές γεγονός.  
Με ανώνυμες καταγγελίες, οι εισαγγελείς άνοιξαν το τηλέφωνό μου και των συνεργατών μου και μας άκουγαν καθημερινά. Έχει γίνει έρευνα. Όλα τα ΜΜΕ ασχολήθηκαν. Καλά έκαναν. Αλλά πρέπει με τον ίδιο ζήλο και οι εισαγγελείς και η αστυνομία και τα ΜΜΕ να αντιμετωπίσουν τις κτηνωδίες που έχουν γίνει.
Να ανοίξουν τηλέφωνα για να δούμε ποιοι είναι οι νοικοκύρηδες και ποιοι οι τυχοδιώκτες και οι λαθρέμποροι, που έχουν μάθει να απειλούν παράγοντες, διαιτητές, ανθρώπους του ποδοσφαίρου, αλλά να έχουμε και δολοφονικά χτυπήματα, για να τους φοβίσουν, να τους φιμώσουν και να πετύχουν το σκοπό τους.

Δεν μπορούν αυτοί οι τυχοδιώκτες να διώξουν τους νοικοκύρηδες. Δεν το επιτρέπω εγώ και όλοι οι Έλληνες.

Σε 15-20 μέρες θα δώσω μια συνέντευξη Τύπου και θα μιλήσω για το τι έχω κάνει για το ελληνικό ποδόσφαιρο, τι σχέση έχω με το κράτος και τι έχουμε πληρώσει. Αλλά και για το τι έχουν κάνει αυτοί οι τύποι. Ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι που μιλάνε για διαφάνεια. Θα είμαι χαρούμενος και ανακουφισμένος όλα αυτά να μην τα λέω μπροστά στις κάμερες αλλά στις αρμόδιες αρχές που πρέπει να πράξουν ανάλογα».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου