28.9.14

Η μαρτυρία μιας 23χρονης που έπεσε θύμα εκβιασμού μέσω facebook

Μεγάλες διαστάσεις παίρνει στις μέρες μιας ο διαδικτυακός εκφοβισμός. Μία 23χρονη κοπέλα, η Κ.Σ, έπεσε θύμα μέσω facebook και εξομολογείται την τραγική εμπειρία της.

«Απόγνωση και φόβος. Τίποτα άλλο. Όταν είδα το email η πρώτη μου σκέψη ήταν να φύγω από το σπίτι. Δεν ήξερα που να απευθυνθώ» περιγράφει με φωνή που τρέμει για τη στιγμή που έλαβε στην ηλεκτρονική της αλληλογραφία ένα μήνυμα στο οποίο ένας άγνωστος άνδρας την πληροφορούσε ότι διαθέτει υλικό από προσωπικές της στιγμές.

«Πρόκειται για τέσσερις φωτογραφίες από προσωπικές μου στιγμές πριν από κάποια χρόνια. Πρέπει να ήμουν 17 χρονών τότε. Το πρόσωπό μου και όχι μόνο φαίνεται καθαρά» αναφέρει και προσθέτει: «Το τέρας δεν ήθελε χρήματα. Απαιτούσε με τον πιο φυσικό τρόπο να του στείλω και άλλες φωτογραφίες και να ενδώσω στις σεξουαλικές του ορέξεις».

Όπως λέει η Κ.Σ όταν ξεπέρασε το πρώτο σοκ «ενημέρωσα αμέσως μια κολλητή μου φίλη και κανένα πρόσωπο από το οικείο περιβάλλον μου, ούτε τα αδέλφια μου, ούτε τους γονείς μου. Κανένας δεν γνώριζε τίποτα. Φοβόμουν και κυρίως ντρεπόμουν. Όταν πολύ αργότερα τους τα είπε, όταν έπρεπε να πάω στην Αστυνομία, με στήριξαν από την πρώτη στιγμή αλλά μέσα μου σκέφτομαι ότι πάντα κάτι θα έχει σπάσει»

Αν και η περιπέτεια της νεαρής κοπέλας, δεν έχει φτάσει στο τέλος της, καθώς ο δράστης δεν έχει συλληφθεί, αυτό που πιστεύει είναι ότι πρέπει να ζητάει κανείς βοήθεια από τους δικούς του ανθρώπους.
Star.gr
Σχολιάστε το άρθρο:
.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου