13.4.14

Γνωστή παρουσιάστρια... έξαλλη για τη σεξουαλική παρενόχληση στον άντρα της!

«Γίνομαι έξαλλη, γιατί δεν έχω μπει ποτέ στη διαδικασία να απαντήσω, γιατί, αν απαντήσω, θα γίνει χαμός. Κάποιες γυναίκες είναι ανεκδιήγητες και απίστευτα θρασείς», ξεσπά η πασίγνωστη Ελληνίδα παρουσιάστρια και αποκαλύπτει:
«Ακόμη και σήμερα στέλνουν στον σύζυγό μου άσεμνες φωτογραφίες και πονηρά μηνύματα»!
Η Μπέττυ Μαγγίρα μίλησε στο «Πρώτο Θέμα» για την τηλεοπτική της επιστροφή, αποκάλυψε γιατί κόπηκε η εκπομπή της στον Alpha και παραδέχτηκε ότι ζηλεύει τον σύζυγό της. 
 Η Μπέτυ Μαγγίρα μίλησε για την τηλεοπτική της αποχή και παραδέχτηκε ότι η τηλεόραση της λείπει: «Ασφαλώς και μου λείπει. Μετά τη γέννηση της πρώτης μου κόρης, έκανα την εκπομπή “Exclusive” στον Alpha. Μετά δε γινόταν κάτι στην τηλεόραση.
Οι συγκυρίες και οι συνθήκες με οδήγησαν εκτός και, αυτό, σε καμία περίπτωση δεν ήταν δική μου απόφαση». Παράλληλα, δεν παράλειψε να αναφερθεί στην συνεργασία της με το κανάλι του Alpha, στην οποία παραδέχτηκε ότι είχε κάνει κάποιο λάθος: «Μπορεί και να είχα κάνει... Η συνεργασία μας έληξε λίγο περίεργα. Το “Exclusive” ξεκίνησε δοκιμαστικά μετά το Πάσχα και, αν πήγαινε καλά, θα συνεχιζόταν και την επόμενη σεζόν. Έτσι και έγινε με το συμβόλαιό μου να λήγει τα Χριστούγεννα.
Πριν τα Χριστούγεννα, βέβαια, είχα κάνει ένα τρέιλερ που ενόχλησε τους Γερμανούς, οι οποίοι βρίσκονταν στη διοίκηση του Alpha: ήμουν ντυμένη σαδομαζό και μαστίγωνα τους celebrities λέγοντάς τους στα Γερμανικά πως “αν δεν έρθετε φέτος στο Exclusive”, θα λάβω αυστηρά μέτρα”. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στους Γερμανούς και αδυνατούσαν να το δουν χιουμοριστικά, παρότι το όλο κόνσεπτ είχε πάρει την έγκριση του μάρκετινγκ. Μέσα μου πιστεύω ότι αυτό το τρέιλερ αποτέλεσε έναν βασικό λόγο που κόπηκα από τον Alpha».
Ακόμη μίλησε για τον σύζυγό της, Δημήτρη Μάζη, και το πώς είναι ως πατέρας, απέναντι στις δυο τους κόρες: «Είναι φανταστικός πατέρας, τα κάνει όλα! Τις ταΐζει, τις κάνει μπάνιο, ειδικά με την Ανδριάννα, γιατί η μικρή μας κόρη είναι πολύ μωρό ακόμα. Ζω έναν έρωτα στο σπίτι κι εγώ κρατάω το φανάρι. Τρομερό δέσιμο. Ευελπιστώ η δεύτερη να γείρει προς τα εμένα, για να υπάρχει ισορροπία στο σπίτι. Διαφορετικά, θα γίνω το σκυλάκι της οικογένειας!».
Επίσης, η γνωστή παρουσιάστρια, παραδέχτηκε ότι ζηλεύει πολύ: «Είμαι ζηλιάρα, αλλά δεν έχω κάνει κάτι ακραίο. Η κυρία που έχω μέσα μου, με συγκρατεί. Έχω ψάξει όμως κινητό, έχω παρακολουθήσει, γιατί είχα κάποιες υποψίες, οι οποίες δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ», ενώ αποκάλυψε ότι διάφορες γυναίκες ενοχλούν τον σύζυγό της με μηνύματα...

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου