7.2.14

ΔΗΜΟΣ ΜΕΣΣΗΝΗΣ - Παραίτηση Στραβόλαιμου με βολές εναντίον Αναστασόπουλου !

 "ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΟΥ "

Με επιστολή που έδωσε στην δημοσιότητα  ο αντιδήμαρχος Μεσσήνης Γιώργος Στραβόλαιμος αναγγέλει την παραιτησή του από το δημοτικό αξίωμα και γνωστοποιεί ότια θα πορευτεί έως τις εκλογές σαν ....ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος.
Αναλυτικά η επιστολή παραίτησης
"Κύριε δήμαρχε,
Σας υποβάλω την παραίτησή μου από αντιδήμαρχος σε θέματα Παιδείας, Υγείας, Λαϊκών αγορών και από υπεύθυνος της Δ.Ε. Πεταλιδίου.
Ο λόγος της παραίτησής μου είναι ότι διαφωνούσα με την πολιτική σου και τον τρόπο που διοικείς τον Δήμο. 
Συγκεκριμένα τα κύρια χαρακτηριστικά της άσκησης της πολιτικής σου στο Δήμο είναι ο συγκεντρωτισμός, οι εγωκεντρικές και απόλυτες απόψεις σου και η ανύπαρκτη Περιφερειακή πολιτική σου, με συνέπεια να δυσχεραίνονται η ομαλή λειτουργία και η αποτελεσματικότητα του Δήμου, καθώς και η επίλυση των προβλημάτων των συνδημοτών μας.
Την παραπάνω διαφωνία μου και την αντίδραση μου στην είχα εκφράσει τόσο σε προσωπικό, όσο και σε συλλογικό επίπεδο στο παρελθόν. 
Δυστυχώς η βελτίωση αυτή δεν πραγματοποιήθηκε μέχρι σήμερα.
Δηλώνω ότι θα παραμείνω ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος. Θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες, τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου για μία καλύτερη και αποτελεσματικότερη Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Τέλος θέλω να εκφράσω τις ευχαριστίες μου σε όλα τα μέλη του Δ.Σ. και τους εργαζόμενους στο Δήμο για την καλή και γόνιμη συνεργασία που είχα ως αντιδήμαρχος."
Ο αντιδήμαρχος

Γεώργιος Στραβόλαιμος  Διαβάστε το άρθρο στην ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ http://www.eleftheriaonline.gr/politiki/aftodioikisi/dimoi/item/33198-paraitisi-stravolaimos

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου