10.1.14

Ενα (σχεδόν) αγόρι θέλει να πάρει τον τίτλο... της Μις Κοσμος

Αν και γεννήθηκε άνδρας, θέλει να κατακτήσει τον τίτλο της βασίλισσας της ομορφιάς. 
Το μοντέλο Amelia Maltepe, που γεννήθηκε σε μια συντηρητική οικογένεια Μουσουλμάνων στο Μπαγκλαντές, θέλει να κατακτήσει τον τίτλο της Μις Κόσμος.

Η 23χρονη, που βαφτίστηκε με το ανδρικό ονομα Adesh και ζει με τον φίλο της, 27χρονο Charles Dubuc, λέει: «Είναι το μεγάλο μου όνειρο. Μεγαλώνοντας ένοιωθα ότι ήμουν παγιδευμένη στο λάθος σώμα και δεν μπορούσα να έχω ως επιλογή την αλλαγή φύλου».

Οταν μετακόμισε στο Τορόντο για σπουδές, έμαθε ότι θα μπορούσε να αλλάξει το φύλο της: «Ηταν η πρώτη φορά που κατάλαβα ότι μπορείς με εγχείρηση να αλλάξεις το φύλο σου. Ηταν απίστευτη στιγμή και ένοιωσα ότι μπορούσα να γίνω εκείνη που ήθελα».

Ετσι, αφού έκανε προσθετική στήθους και λέιζερ για να απομακρύνει τις τρίχες, άρχισε να μπαίνει στον χώρο του μόντελινγκ.



Αυτή τη χρονιά σχεδιάζει να πάρει μέρος στα καλλιστεία στον Καναδά, όπως το ίνδαλμά της, η  Jenna Talackova, η οποία πέρσι κέρδισε δικαστικά το δικαίωμα να συμμετέχει στον διαγωνισμό ομορφιάς.

Αν και δεν έχει κάνει ακόμα επέμβαση για να αλλάξει τα γεννητικά της όργανα, ζει με τον φίλο της τον Charles, ο οποίος όταν πρωτοσυναντήθηκαν δεν είχε ιδέα για το παρελθόν της.

Οπως λέει ο ίδιος, «Στην αρχή τα πράγματα ήταν δύσκολα.
Τώρα είναι διαφορετικά γιατί την αγαπώ γι’ αυτό που είναι. Λέω ότι είμαστε ένα θαυμάσιο ζευγάρι και πως το κορίτσι μου κάποτε ήταν αγόρι. Την έχω συστήσει στην οικογένειά μου, η οποία χαίρεται για μας».
Η Amelia λέει για τα παιδικά της χρόνια: 
«Ηξερα ότι δεν ήμουν σαν τα άλλα αγόρια, αλλά στο Μπαγκλαντές δεν μιλάνε για τέτοια πράγματα. 
Οταν έμενα μόνη στο σπίτι φορούσα τα ρούχα και το μέικ – απ της μητέρας μου. 
Μου άρεσε αλλά δεν μπορούσα να το πω στους δικούς μου, γιατί ήταν πολύ θρησκευόμενοι άνθρωποι και δεν θα το αποδέχονταν. 
Δέχθηκα επιθέσεις στο σχολείο γα τη θηλυκότητά μου και έκλαψα πολλές φορές».

Οταν αποκάλυψε στην οικογένειά της την αλλαγή, διεκόπη κάθε επαφή μαζί τους, αλλά τελευταία, αποδέχθηκαν την απόφασή της: «Οταν με είδαν την πρώτη φορά με στήθος πρέπει να ήταν πολύ δύσκολο να καταλάβουν. Αλλά είναι η οικογένειά μου και όπως και να το κάνουμε με αγαπάνε».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου