31.1.14

Δημ.Σαμπαζιώτης ....και με την ...βούλα υποψήφιος δήμαρχος

ΜΑΛΛΙΑ -ΚΟΥΒΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΣΣΗΝΗ ΜΕ ΔΥΟ ΣΑΜΑΡΙΚΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ !!

Διεκδίκηση του Δήμου Μεσσήνης  αλλά και ….Βουλευτιλίκι  επιλέγει ο  Δημ.Σαμπαζιώτης  σύμφωνα με τις δηλώσεις του στην σημερινή συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα τοπικά ΜΜΕ με την οποία ανήγγειλε και επισήμως την κάθοδο του στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαίου .

Ο συνδυασμός του  “Συμμαχία Πολιτών”  θα  περιλαμβάνει ονόματα από όλους τους πολιτικούς χώρους αλλά …από αυτόν  απουσιάζουν  έως στιγμής « βαριά » ονόματα  της πολιτικής ζωής του δήμου.
Αναφερόμενος στο περιβόητο κομματικό στήριγμα δήλωσε 
«Εγώ είμαι βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, συζήτησα με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας και σήμερα υποβάλλω την υποψηφιότητά μου. Αυτό τα λέει όλα»
«Εγώ δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα χρησιμοποιήσω το όνομα του πρωθυπουργού σε αυτή τη διαδικασία, όταν η Ν.Δ. επίσημα έχει επιλέξει να αφήσει τους πολίτες ελεύθερους. Εγώ δεν εμπλέκω το πρόσωπο του πρωθυπουργού. Όσοι το επιχειρούν και το επιχειρήσανε να ξέρουν ότι δεν του προσφέρουν υπηρεσίες. Αντίθετα τον βλάπτουν και καλά θα κάνουν να σταματήσουν».

 Στην ερώτηση αν  θα παραιτηθεί από  το βουλευτικό του αξίωμα  απάντησε  "Σαφέστατα όχι" ξεκαθαρίζοντας στην ουσία ότι αν χάσει τον δήμο θα έχει πάλι τα  προνόμια  και τον …μισθό του βουλευτή….
 Ο κ. Σαμπαζιώτης αρνήθηκε επίσης ότι αποσκοπεί στην εξασφάλιση της στήριξης της υποψηφιότητάς του από τη Χρυσή Αυγή και εξήγησε ότι όταν στη Βουλή ψήφισε «παρών» για την άρση της ασυλίας του βουλευτή της Χ.Α., Δημήτρη Κουκούτση, το έκανε επειδή συνδέεται με εκείνον με μακρόχρονη πολιτική και οικογενειακή σχέση.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου