3.10.13

Αναστέζια: Η διπλή μαστεκτομή και η μάχη με τον καρκίνο

Μάχη με τον καρκίνο εξακολουθεί να δίνει η διάσημη τραγουδίστρια Anastacia, η οποία, όπως ανακοίνωσε, υποβλήθηκε προσφάτως σε διπλή μαστεκτομή.

Η 45χρονη τραγουδίστρια προχώρησε στη συγκεκριμένη εξομολόγηση στο πλαίσιο του Μήνα Ενημέρωσης των Γυναικών για τον Καρκίνο του Στήθους, μέσω μιας ανακοίνωσης που εξέδωσε: «Μου διέγνωσαν καρκίνο του στήθους για δεύτερη φορά νωρίτερα αυτόν τον χρόνο και αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο τελικό στάδιο ανάρρωσης μετά την εγχείρηση διπλής μαστεκτομής στην οποία υποβλήθηκα. Ήταν ένα δύσκολο ταξίδι αλλά νιώθω πολύ καλά και είμαι έτοιμη να ξεκινήσω το επόμενο κεφάλαιο της ζωής μου».

«Ο Μήνας για την Ενημέρωση των Γυναικών σχετικά με τον Καρκίνο του Μαστού δίνει την ευκαιρία σε όλες όσες πέρασαν από αυτή την αρρώστια να πάρουν δύναμη και να υποστηρίξουν η μία την άλλη. Η έγκαιρη διάγνωση έσωσε τη ζωή μου δυο φορές. Θα συνεχίζω να μάχομαι και να δανείζω την φωνή μου σε ο,τιδήποτε μπορώ», πρόσθεσε η Anastacia.

Το 2003 η Anastacia πληροφορήθηκε μετά από έναν τυπικό έλεγχο ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού. Υπεβλήθη σε αφαίρεση και μερική μαστεκτομή, ενώ για έξι εβδομάδες έκανε θεραπεία με ακτίνες. Τοn Φεβρουάριο του 2013 η ίδια ενημέρωσε τους θαυμαστές της ότι της διέγνωσαν ξανά καρκίνο στο ίδιο σημείο και εξαιτίας αυτού ακύρωσε την ευρωπαϊκή της περιοδεία.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου