9.8.13

ΠΡΟΣΟΧΗ -MHN ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟ FACEBOOK -ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΗ !!!

 Πολλοί από εσάς θα έχουν δεχθεί μηνύματα όπως αυτό που ακολουθεί .Μην κάνεται το λάθος και απαντήσετε ....είναι ο νέος τρόπος ψαρέματος υποψήφιων θυμάτων μετά τα e-mail που ενημέρωναν ότι οι ....μισοί Έλληνες θα γίνονταν εκατομμυριούχοι από μεταφορά κεφαλαίων από .....εξωτικές χώρες .
Διαγράψτε το ή ενημερώστε την δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος αλλα΄πρός θεού μην απαντήσετε
 ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥΣ ΣΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK !
Γεια σας, το όνομά μου είναι Vanessa, είμαι από τη Λιβερία και είμαι 24 ετών. Πώς είσαι; 
Το προφίλ σας είναι πολύ ωραίο και ενδιαφέρον μπορεί να είναι φίλος;, ελπίζω ότι θα συμφωνήσουν να είναι ο φίλος μου και εγώ πρέπει να έχουν ιδιωτική ζωή μαζί σας, παρακαλώ γράψτε μου σε ιδιωτικό ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου κάτω, έτσι ώστε να μπορώ να σας γράψω τα στοιχεία μου, (vanessa3john @ yahoo.com) σας περιμένει, Βανέσα. 

Hello, my name is Vanessa, I am from Liberia and am 24 years old. How are you? Your profile is very nice and interesting can we be friend?, I hope you will agree to be my friend and i need to have privacy with you, please write me in my private email below so that i can write you my details, ( vanessa3john @ yahoo.com ) waiting for you, Vanessa.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου