24.8.13

Ξεσπά η Σύζυγος του Καρδιολόγου που κατηγορήθηκε για "ΦΑΚΕΛΑΚΙ"

Κατηγορεί Πατρινό γιατρό πως «έστησε» την παγίδα
Μέσω του facebook και μίας επιστολής που δημόσια έστειλε σε διαδικτυακό της φίλο και η οποία κοινοποιήθηκε και από άλλους γνωστούς Πατρινούς (όπως π.χ. τον γιατρό και πρώην Πρόεδρο της ΝΟΔΕ Θρασύβουλο Μαυρομμάτη) απάντησε η πρώην υποψήφια Νομαρχιακή Σύμβουλος και γνωστή εικαστικός Μαρία Καραμαλέγκου – Κολλιοπούλου,
σε όσα κατηγορούν τον άνδρα της γνωστό καρδιολόγο Νίκο Κολλιόπουλο για το «φακελάκι» των 50 ευρώ στο πρώην 409 Νοοσοκομείο, την καταδίκη του από το Δικαστήριο και την πειθαρχική του δίωξη από τον Ιατρικό Σύλλογο Πατρών.

Γράφει η Μαρία Καραμαλέγκου: 
«Το πρόβλημά μου είναι η πόλη που ζω, η Πάτρα και που έχει φερθεί με τρόπο απαράδεκτο και μίζερο από φθόνο και ζήλεια, τόσο απέναντί μου όσο και στην οικογένειά μου και πιο συγκεκριμένα στον σύζυγό μου. 
Ο οποίος άφησε τον Ευαγγελισμό, έχοντας καθηγητή τον κ. Βορίδη, με μετεκπαιδεύσεις στο εξωτερικό, όσο λίγοι καρδιολόγοι στον κόσμο και ήρθε στην πατρίδα του την Πάτρα όπου δεν υπήρχε καν καρδιολογία και από τότε άρχισε ο Γολογθάς μας. Επεσαν οι καλοί του συνάδελφοι να τον κατασπαράξουν με πάμπολους τρόπους γιατί ήταν πολλά επιστημονικά κεφάλια… πιο ψηλά από τους άλλους. 
Στάθηκε με απίστευτο πόλεμο 25 χρόνια διευθυντής και έσωσε χιλιάδες ανθρώπους σε αυτή την πόλη αλλά και σε όλη την Ελλάδα λόγω του μεγάλου και δυνατού ονόματός του και αφού είχαν εξαντλήσει όλους τους ελεεινούς τρόπους να κάνουν κακό, και εκείνος να συνεχίζει να βοηθάει ανιδιοτελώς τον κόσμο. 
Βρέθηκε η λύση εξόντωσής του από ανταγωνιστή συνάδελφό του και πανούργο σατανικό άτομο. 
Αντί να κοιτάξει τη συμφορά που έχει μέσα στο σπίτι του, αυτός σκέφτηκε τι θα κάνει για να εξοντώσει τον Κολλιόπουλο. Βρήκε και κάποιον του δικού του χαρακτήρα και «έστησαν» τη μηχανή εξόντωσης». Επισκέφτηκε σαν πελάτης «βαλτός» από τον γιατρό και του πέταξε ξαφνικά για το ευχαριστώ πενήντα ευρώ! Αυτό το τεράστιο ποσό που το είχε προσημειώσει και ξαφνικά ένας πολύ σπουδαίος επιστήμονας και άνθρωπος έγινε παρελθόν για κάποιους που τους βόλευε να είναι παρελθόν. Εχω να πω λοιπόν στον ίδιο, όπως και αυτούς που τον βοήθησαν ότι υπάρχει Θεός αλλά  και άνθρωποι. Εγώ θα φύγω από αυτή την πόλη που ζει μέσα στην ίντριγκα, το μίσος και τον φθόνο αλλά δεν θα ξεχάσω ποτέ. Και όλοι θα πάρουν ότι τους αξίζει. 
Να ‘στε όλοι οι υπόλοιποι φίλοι μου καλά. Πλέον ότι μου κάνουν θα τα βάζω στο ίντερνετ να τους κρίνετε μαζί μου». 
 skaipatras.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου