7.6.13

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ της Αικ.Φαρμάκη για την υπόθεση Γιαννιδάκη (sfedona.gr) !

Επιστολή προς τον Πρόεδρο
και το Διοικητικό Συμβούλιο του Εργατικου Κέντρου Κορίνθου
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Αικατερίνης συζ. Γεωργίου Φαρμάκη, το γένος Γεωργίου Γκέκη, κατοίκου Κορίνθου  ,Κ. Παλαμά 25
ΠΡΟΣ
Κωνσταντίνο Κατεμή, Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, κάτοικο Κορίνθου (Κολοκοτρώνη 54)
    Με κατάπληξη άκουσα σε τηλεοπτική εκπομπή του τοπικού Κορινθιακού καναλιού AXION από εσάς, ως Πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου, να ισχυρίζεσθε αναληθώς ότι κατόπιν της -πράγματι ασκηθείσας- από 5-6-2013  μηνύσεώς μου στο Α.Τ. Κορίνθου κατά του δημοσιογράφου Λάκη Γιαννιδάκη για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης σε βάρος μου, ο β εξ΄ ημών Λάκης Γιαννιδάκης συνελήφθη επ΄ αυτοφώρω -δήθεν-  μέσα στο εργατικό κέντρο ,ενώ ευρίσκετο σε επίσημη εκδήλωση της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑ.ΣΟ.Κ Κορινθίας στην οποία ομιλητής ήταν ο Νίκος Ανδρουλάκης.
Το «γεγονός» αυτό είναι αναληθέστατο και πεποιημένο, καθόσον όπως προκύπτει από το επίσημο δελτίο συμβάντος του Α.Τ. Κορίνθου, το οποίο και σας επισυνάπτω , ο κ. Λάκης Γιαννιδάκης συνελήφθη  με την αυτόφωρη διαδικασία την 5-6-2013 ενώ ευρίσκετο καθ΄ οδόν επί της οδού Εθνικής Αντίστασης, όπως εξάλλου συνήθως συμβαίνει με όλους τους Έλληνες πολίτες και δεν συνελήφθη  μέσα στο εργατικό κέντρο κατά τη διάρκεια της ανωτέρω επίσημης εκδήλωσης .
Οι ανωτέρω αναληθείς ισχυρισμοί, τους οποίους διαδώσατε τόσο στην ανωτέρω τηλεοπτική εκπομπή, όσο και δια εγγράφου ανακοινώσεως του Εργατικού Κέντρου Νομού Κορινθίας σε όλο τον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο,  αποτελούν μεθόδευση σε βάρος μου, με σκοπό να με εμφανίσουν ως πολιτικό πρόσωπο που –δήθεν- δεν σέβομαι τους δημοκρατικούς θεσμούς και ότι δήθεν ζήτησα – κατά διακριτική μεταχείρισή μου από το Α.Τ. Κορίνθου- τη σύλληψη του κ. Λάκη Γιαννιδάκη κατά τη διάρκεια επίσημης δημοκρατικής εκδήλωσης και δήθεν «καθοδήγησα» το Α.Τ. Κορίνθου να προβεί στην άνω σύλληψη στο συγκεκριμένο χώρο εκδήλωσης.
Επειδή οι ανωτέρω αναληθείς διαδόσεις, πλήττουν ανεπανόρθωτα την τιμή και υπόληψή μου ως πρόσωπο και ως πολιτικό πρόσωπο και συνιστούν κατάφωρη συκοφαντική δυσφήμησή μου.
            Διαμαρτύρομαι, εντονότατα, για την ανωτέρω συμπεριφορά σας.
            Σας καλώ εντός (2) δύο ημερών από τη λήψη της παρούσας μου, να προβείτε στη δέουσα επανόρθωση των όσων αναληθώς ισχυρισθήκατε σε βάρος μου στον ηλεκτρονικό και έντυπο Τύπο του Νομού Κορινθίας, τόσο δια σχετικής εγγράφου ανακοινώσεώς σας ως Προέδρου του Εργατικού Κέντρου Κορίνθου σε όλο τον έγγραφο και ηλεκτρονικό Τύπο, όσο και δια ζώσης με σχετική συνέντευξή σας στο δελτίο ειδήσεων στο τηλεοπτικό κανάλι AXION ή όπου αλλού προέβητε στις ανωτέρω αναληθείς διαδόσεις σε βάρος μου.
Διαφορετικά επιφυλάσσομαι να  ασκήσω όλα τα νόμιμα δικαιώματά μου για την προστασία της προσωπικότητάς μου και της επαγγελματικής, πολιτικής και προσωπικής τιμής μου, όπως εξάλλου έχω πράξει και για όσα σε βάρος μου επανειλημμένως έχει ισχυρισθεί αναληθώς στο παρελθόν ο κ. Λάκης Γιαννιδάκης.

             Κόρινθος  7-6-2013

                 Αικατερίνη Φαρμάκη –Γκέκη

                 Διπλ. Πολιτικός μηχανικός

                 π. βουλευτής  ΠΑΣΟΚ  Κορινθίας

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου