20.6.13

Έμαθε ότι πεθαίνει και... παντρεύτηκε την γυναίκα της ζωής του!

Ανάμικτα συναισθήματα προκαλούν οι φωτογραφίες από τον γάμο του Κρις και της Σάρλοτ.

Το ζευγάρι με τα λαμπερά χαμόγελα οργάνωσε την τελετή του γάμου σε μόλις 10 μέρες από την ημέρα που οι γιατροί ανακοίνωσαν στον Κρις πώς πάσχει από καρκίνο του παγκρέατος και του μένουν λίγοι μήνες ζωής ακόμα.

«Μόλις μου εξήγησαν οι γιατροί πώς πάσχω από καρκίνο του στομάχου και έχει γίνει μετάσταση στο πάγκρεας ένιωσα μια έκρηξη μέσα μου. Αισθάνθηκα κουφός. Δεν έβλεπα, παραπατούσα… Κάθισα πέντε λεπτά και μετά γύρισα στην Σάρλοτ και την ρώτησα αν θέλει να παντρευτούμε», περιγράφει σήμερα ο Κρις.

Η Σάρλοτ είπε αμέσως το «ναι» όμως δεν δέχτηκε να παντρευτεί σε μια απλή τελετή σε κάποιο δημαρχείο.

«Ήθελα η μέρα του γάμου να είναι όπως την είχα φανταστεί και έτσι έγινε… Με τον Κρις είμαστε μαζί 6 χρόνια. Δεν είχαμε μιλήσει πριν για γάμο, όμως εγώ πάντα όταν κοιτούσα νυφικά ή μπομπονιέρες στο ίντερνετ αποθήκευα τις σελίδες στον υπολογιστή μου, όποτε όταν ήρθε η ώρα ήμουν προετοιμασμένη», λέει η Σάρλοτ και προσθέτει: «Ήξερα μέσα μου πώς θα παντρευτούμε. Μας βοήθησαν πολύ στις προετοιμασίες και οι συγγενείς και πραγματικά η νύχτα του γάμου μου ήταν όπως την είχα φανταστεί».

Οκτώ μήνες έχουν περάσει από την ημέρα του γάμου και ο Κρις νιώθει τέλεια! Προς το παρόν δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στην καθημερινότητά του και το ζευγάρι κάνει όνειρα για το μέλλον ελπίζοντας πώς θα έχουν τον χρόνο να τα πραγματοποιήσουν όπως ακριβώς έγινε με τον γάμο 

star.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου