3.4.13

ΔΕΝ "ΜΑΣΑΕΙ "η Μιμή: «Ο Λαζόπουλος χρειάζεται ψυχαναλυτή»!!!

Η ηθοποιός μίλησε ακόμη για το θέατρο και τις οικονομικές της απολαβές!!!
 Το ότι η Μιμή Ντενίση τολμά να λέει την άποψή της χωρίς να μασάει τα λόγια της είναι γνωστό. Και αυτήν τη φορά απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά, όταν βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή τους.
Για τον Λάκη Λαζόπουλο
Δεν υπάρχει περίπτωση η Μιμή Ντενίση να δώσει συνέντευξη και να μην ερωτηθεί για τον Λάκη Λαζόπουλο και τον τρόπο με τον οποίο ο παρουσιαστής τη σατιρίζει. «Δε με ενημερώνουν και δεν μπαίνω να παρακολουθήσω τίποτα. Θεωρώ ότι είναι χυδαίο πια αυτό που συμβαίνει. Δεν είναι δική μου δουλειά να ψάξω γιατί το κάνει αυτό, είναι δουλειά ψυχαναλυτή. Πάντως δεν είναι κάτι νορμάλ. Καταλαβαίνω το να παίξεις ή να πεις κάτι και αυτό να μην αρέσει και να το σχολιάσουν. Αλλά ένας, έτσι, εκεί που κάθεται να λέει μια φρικαλεότητα για κάποιον, θεωρώ πως είναι πρόβλημα μυαλού. Τις ατάκες ξέρεις πόσο εύκολες τις έχω; Αλλά δε θα τις πω». «Εγώ δεν έχω πρόβλημα με κανέναν. Επειδή είμαι αληθινή επαγγελματίας, αν μου έλεγαν πως στο τάδε έργο ο συγκεκριμένος ρόλος πάει μόνο σε αυτόν τον άνθρωπο, θα έλεγα 'ναι'». Στην ερώτηση, ωστόσο, του Γιώργου Λιάγκα για το αν θεωρεί τον Λαζόπουλο καλό ηθοποιό, εκείνη απάντησε ««Δε νομίζω ότι έχει παίξει κάποιο έργο. Δεν ξέρουμε αν είναι ηθοποιός. Άλλο είναι αυτό που κάνει. Αυτά δεν είναι έργα, είναι προς την επιθεώρηση. Είναι άλλου τύπου πράγματα και δεν τα έχω δει κιόλας».

Για το θέατρο και τις οικονομικές της απολαβές
«Δεν έχω το δικό μου θέατρο πια. Δεν ξέρω αν θέλω πια να έχω. Θεωρώ ότι κατά τις εποχές πρέπει να συνάδει και το τι κάνουμε. Είναι άδικο να κάθονται κάποιοι ιδιοκτήτες στα σπίτια τους και εγώ να σκοτώνομαι στη δουλειά για να πληρώσω 150 χιλιάδες ευρώ ενοίκιο, μόνο ενοίκιο! Συν όλα τα άλλα. Τώρα αισθάνομαι πιο ελεύθερη! Τα τελευταία χρόνια δεν αισθανόμουν καλλιτέχνης, αλλά λογιστής. Για να μην 'μπω μέσα' και για να είναι όλοι πληρωμένοι – Δόξα τω Θεώ αυτό το έκανα πάντα, είναι γνωστό αυτό στο θέατρο. Τους πληρώνω πάντα όλους».
«Δε θεωρώ ότι το θέατρο είναι μια δουλειά από την οποία μπορείς να βγάλεις λεφτά. Κατά εποχές έχουν περάσει πάρα πολλά χρήματα από τα χέρια μου, έχω κάνει επιτυχίες τεράστιες. Φυσικά περνούσαν πάρα πολλά χρήματα από τα χέρια μου. Αυτό δε σημαίνει πως σου μένουν τα λεφτά. Τουλάχιστον δε χρωστάω σε κανέναν και τα έχω πάει καλά πιστεύω. Απλά θεωρώ πως δεν πρέπει να είσαι εκτός εποχής».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου