8.3.13

VIDEO-Τό ξέσπασμα της Αντωνίας Καλλιμούκου στην Μενεγάκη !


Έσπασε τη σιωπή της η Αντωνία Καλλιμούκου και μίλησε πρώτη φορά για τα δημοσιεύματα που την εμπλέκουν σε υπόθεση πορνείας στη Βουλγαρία, μέσα από την εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. 
Μετά από ένα διαφημιστικό διάλειμμα, η Ελένη Μενεγάκη έδωσε το λόγο στη συνεργάτιδά της, αφού πρώτα είπε: «Δεν βρίσκω το λόγο γιατί πρέπει να μπεις στη διαδικασία να απαντήσεις σε κάτι που είναι ανυπόστατο. Αφού το θες, ο χώρος είναι δικός σου»…
Αμέσως μετά, η Αντωνία πήρε το λόγο και ανάμεσα σε δάκρυα και έντονο θυμό, είπε τα εξής: «Πήρε μεγάλη διάσταση στο θέμα. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι δεν με αγγίζει τίποτα. Είναι εγκληματική επίθεση! Έχω συμβουλευτεί δικηγόρο. Όσοι άνθρωποι έμπλεξαν το όνομά μου, θα υποστούν τις συνέπειες. Όσοι έχουν συνεργαστεί μαζί μου ξέρουν πως έχω πορευτεί. Δεν φοβάμαι κανέναν. 
Πήγα στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για ένα blog. 
Δεν υπάρχει νόμος που να με καλύπτει. Ας βρουν στοιχεία και όταν τα βρουν ας με θάψουν. Ούτε μια φορά δεν έχω πάει στη Βουλγαρία. Προκαλώ, στοιχεία! Ποιος είναι σωστός δημοσιογράφος ρε! Έπιασαν το όνομά μου στο στόμα τους! Άνανδροι! Ξέρουν με ποιον έχουν να κάνουν; Δεν είμαι! Ένα αρρωστημένο μυαλό το ξεκίνησε»!
Η Αντωνία Καλλιμούκου είχε γράψει στην προσωπική της σελίδα στο facebook: 
«Δυστυχώς υπάρχουν συγκεκριμένοι άθλιοι δημοσιογράφοι και site που για να κερδίσουν μερικά κλικ γράφουν και φωτογραφίζουν έξυπνα μια πρώην εστεμμένη, πανελίστρια σε καθημερινή εκπομπή με μεγάλη τηλεθέαση, που στη δεδομένη χρονική στιγμή είμαι μόνο εγώ. Θα τους στείλω στη δικαιοσύνη και θα ξεφτιλίσω με στοιχεία τη δημοσιογραφική τους αθλιότητα».
Μάλιστα, αναφερόμενη σε συγκεκριμένο δημοσιογράφο, τόνιζε: «Ένας συγκεκριμένος δημοσιο-κάφρος, που ζει και αναπνέει για να σπιλώνει υπολήψεις, θα υποφέρει. Φιλαράκι, εσύ, ξέρεις ποιος, ο σκατόψυχος. Wait for me.  
Σε προκαλώ. Αν έχεις στοιχεία, βγάλτα και δεσμεύομαι να μη σου κάνω μήνυση. Να δούμε πόσο μάγκας είσαι.
zappIT.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου