9.3.13

Κούκλα η κόρη αλλά η μαμά να δείς !!!

Η εντυπωσιακή παρουσιάστρια Δούκισσα Νομικού με την πριγκιπική ομορφιά φωτογραφήθηκε για πρώτη φορά με την κούκλα μητέρα της για το περιοδικό Hello και μίλησαν για την μεταξύ τους σχέση.
Το κατά πόσο μητέρα και κόρη θα δημιουργήσουν κάποια στιγμή μια σχέση από την οποία θα είναι και οι δυο ικανοποιημένες, εξαρτάται, μεταξύ άλλων, και από το πώς έχουν διανύσει και οι δυο το πέρασμα της δεύτερης από την εφηβεία. 
Πως βιώσατε εσείς αυτή την περίοδο;
Ούρσουλα Νομικού: Από την εφηβεία της Δούκισσας έχω να θυμάμαι μόνο τα καλύτερα. ‘
Ήταν ένα παιδί χαρούμενο και χαμογελαστό. Τις τα λύναμε όλα με το διάλογο. Δεν ήμουν καταπιεστική, της έλεγα την γνώμη μου, όμως πάντα την άφηνα να αποφασίζει εκείνη. Δεν είχαμε εντάσεις στο σπίτι. Άλλωστε, η Δούκισσα από μικρή ήταν υπεύθυνη και πολύ λογική.
Δούκισσα Νομικού: Η αλήθεια είναι πως όντως δεν πρέπει να τους ανησύχησα ποτέ. Εκτός από μια φορά που είχα κλειδωθεί κατά λάθος στο δωμάτιό μου, με είχε πάρει ο ύπνος και δεν είχα καταλάβει ότι οι δικοί μου με έψαχναν. (Γέλια) Μάλιστα, είχα κοιμηθεί τόσο βαθιά που δεν τους άκουγα όταν χτύπαγε η πόρτα και γι’ αυτό αναγκάστηκαν να φέρουν κλειδαρά!
Πέρα από αυτό όμως, πρέπει να ομολογήσω ότι δεν έχω ακούσει ποτέ τους γονείς μου να τσακώνονται, να φωνάζουν ή να μιλάνε μεταξύ τους. Σίγουρα, αυτός είναι ένας λόγος που δεν αντέχω ως άνθρωπος τις εντάσεις. Δεν είμαι μαθημένη έτσι.
Τι είναι αυτό που θαυμάζετε περισσότερο σε εκείνη;
Ο.Ν: Την εξυπνάδα της, τη μεγαλοψυχία της, την καθαρότητα της καρδιάς της, την εργατικότητα και το κουράγιο που επιδεικνύει στις δύσκολες στιγμές.
Δ.Ν: Μαμάκα μου! Εάν αρχίσω να μιλάω και εγώ για εσένα θα μας πάρουν τα ζουμιά. Για μένα η μητέρα μου είναι το πρότυπο μου. Είναι η «αφανής ηρωίδα» της οικογένειάς μας.
Πως ήταν ως παιδί η Δούκισσα; Ήσυχη ή επαναστάτρια;
Ο.Ν: Επαναστάτρια όχι, πειραχτήρι ναι! (Γέλια) Στις παρέες ήταν το επίκεντρο. Από τα σχολικά χρόνια είχε ξεχωρίσει, ήταν το αγαπημένο παιδί των καθηγητών. Θυμάμαι όταν πήγαινα να πάρω τους βαθμούς της μου έλεγαν «Κυρία Νομικού αυτό το παιδί θα ήθελα να είναι δικό μου».
Είστε φίλες με την μητέρα σας ή έχετε την κλασσική σχέση μαμάς-κόρης;
Δ.Ν: Τη σέβομαι και την αγαπώ ως μητέρα μου, την εμπιστεύομαι και κάνω παρέα μαζί της ως φίλη μου. entertv.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου