9.3.13

«Η Ντούβλη με εξαπάτησε, με εκβίασε και έπαιξε με το φιλότιμό μου»

Την Πέμπτη όλη τη μέρα ήταν στο Αστυνομικό τμήμα στην Κηφισιά. 
Η μήνυση κατατέθηκε κατά της Μαριάννας Ντούβλη και οι αστυνομικοί έσπευσαν στο σπίτι της Πορνοστάρ. Εκεί η μητέρα η Μαριάννας ενημέρωσε τους αστυνομικούς ότι η κόρη της απουσίαζε. Το θέμα ωστόσο δεν έληξε.

Η παράνομη κατοχή του αυτοκινήτου της Πιτσικάλη μάρκας Mercedes αλλά και οι απειλές που δέχτηκε η Show woman από την Ντούβλη είναι στις πρώτες σελίδες της μήνυσης.

Η ίδια η Βανέσα μιλώντας στο blog μας αποκάλυψε :«Μου είπε ότι δεν έχει μέσο. Δεν έχει λεφτά χρωστάει και πώς ήθελε να την βοηθήσω. Να της δώσω το δεύτερο αυτοκίνητό μου προκειμένου να κυκλοφορεί και να μπορεί να πηγαίνει το παιδί της στο σχολείο. Με αυτό τον ισχυρισμό με ισοπέδωσε. Της είπα λοιπόν ότι θα την εξυπηρετήσω για δεκαπέντε μέρες. Πέρασαν οι μέρες δεν επικοινωνούσε μαζί μου και στο τέλος μου ζήτησε και χίλια ευρώ για να το επιστρέψει.

Διαφορετικά θα έλεγε στο άντρα μου ανυπόστατα ψέμματα για την ερωτική μου ζωή. Δεν άντεξα. Νιώθω εξαπατημένη και δε πρόκειται να τ΄αφήσω έτσι. Θα πληρώσει».: nasosblog

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου