20.1.13

Η Γκάγκα υπογράφει στο στήθος θαυμάστριας!

Το είδαμε κι αυτό.. Μια (τρελλή) θαυμάστρια της (τρελλής) τραγουδίστριας φλάσαρε το στήθος της και κέρδισε υπογραφή της Γκάγκα !
 Η Λέιντι Γκάγκα (Lady Gaga) υπέγραψε το στήθος μιας θαυμάστριάς της γράφοντας «Ga» στο κάθε στήθος.
Η τρισευτυχισμένη θαυμάστρια, είναι 22 ετών. Η Τζάνα Μπάμπεζ (Jana Babez) ανέβασε τη φωτογραφία στο σάιτ της Γκάγκα, τονίζοντας ότι ήταν η Γκάγκα που την επέλεξε αφού πρώτα την αποκάλεσε "ροζ πριγκίπισα".
 «Η Lady Gaga, με επέλεξε από το κοινό. Πήδηξα στη σκηνή και έχασα ένα παπούτσι στη βιασύνη μου (ευτυχώς ο φύλακας το βρήκε και μου το παρέδωσε). Όταν είδα από κοντά τη Lady Gaga, της έδειξα το στήθος μου.. ε δηλαδή και σε 55.000 θεατές. Εκείνη μετά με κάλεσε στα παρασκήνια, με ρώτησε πόσο χρονών είμαι και όταν της είπα 22, μου είπε: "Χαχα! Εντάξει τότε". Και συνέχισε να με ψαχουλεύει».

Και περιέγραψε τη στιγμή που έμειναν οι δυο τους:

«Μου κατέβασε τη μπλούζα, τσίμπησε τις θηλές μου, και επέμενε να υπογράψει πάνω τους! Μετά, κοίταξε το σχέδιο της, και μου είπε: "Σε παρακαλώ. Αυτό μην το κάνεις τατουάζ. Ξέρω πως είναι το όνομα μου, αλλά είναι πραγματικά άσχημο"».
e-go.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου