11.11.12

Η "παπαδιά" της Λαμίας περιγράφει την δική της αλήθεια

Βάναυσα κακοποιημένη γυναίκα με μια  ζωή γεμάτη πόνο, ξύλο και απειλές για τη ζωή της και τη ζωή των δύο παιδιών της, ηλικίας 7 και 11 ετών, παρουσιάζει τον εαυτό της η «δεύτερη παπαδιά» όπως την χαρακτήρισαν, η 42χρονη Αλεξάνδρα Μασιαλά, μέσα από το κελί της φυλακής της στον Κορυδαλλό....

Η γυναίκα κατηγορείται ότι το βράδυ της 12ης Οκτωβρίου του 2012, με τη βοήθεια φίλου της, δολοφόνησαν τον άντρα της Μιλτιάδη Δράμαλη στο σπίτι που ζούσαν, στη Λαμία, έγκλημα που αποδόθηκε σε ερωτικά κίνητρα. Ωστόσο, η μοιραία γυναίκα, περιγράφει την δική της αλήθεια λέγοντας: «Με το θύμα ήμασταν παντρεμένοι τα τελευταία 11 χρόνια και έχουμε δύο παιδιά. Μετά τη γέννηση του πρώτου μας παιδιού άρχισαν τα προβλήματα. Ο σύζυγός μου ήταν αλκοολικός και πολύ βίαιος. Ζούσα ένα μαρτύριο».

«Οι καβγάδες και οι εντάσεις ήταν καθημερινό φαινόμενο και σχεδόν πάντα κατέληγε να με κακοποιεί πολύ άσχημα. Με χτυπούσε πάρα πολύ, πολλές φορές μέχρι λιποθυμίας. Ασκούσε ψυχολογική και σωματική βία και όχι μόνο. Συνέχισε να με χτυπά ακόμα και την περίοδο που ήμουν έγκυος στον δεύτερο γιο μου και κινδύνευσα να αποβάλω. Όταν τα παιδιά μεγάλωσαν λίγο, φερόταν βίαια και σε αυτά, ειδικά στον μεγάλο μου γιο. Τον είχε χτυπήσει πολλές φορές και πολύ άσχημα, χωρίς λόγο. Έμπαινα στη μέση να τα προστατεύσω και κατέληγε να χτυπά εμένα. Ζούσαμε έναν εφιάλτη. Προσπάθησα να σώσω και εμένα και τα παιδιά μου» δηλώνει η ίδια χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, επισημαίνει πως είχε ζητήσει τη συμβουλή ψυχολόγου, ενώ ο εκλιπόντας αρνήθηκε να πάει μαζί τους και τους απαγόρευε να πηγαίνουν και οι ίδιοι.

Στη συνέχεια η κατηγορούμενη πήγε σε δικηγόρο, προκειμένου να ξεκινήσει τις διαδικασίες του διαζυγίου. Η ίδια εξηγεί: «Πήγα σε δικηγόρο και ξεκίνησα τις διαδικασίες διαζυγίου. Ο άντρας μου εξαγριώθηκε. Αυτό που ακολούθησε δεν είχε προηγούμενο. Ξύλο, απειλές μέχρι και ότι θα κάνει κακό στα παιδιά, ότι θα με σκοτώσει μου έλεγε. Τον φοβόμασταν και εγώ και εκείνα. Κάθε μέρα με παρακαλούσαν να φύγουμε. Δεν ήθελαν να κοιμούνται στο σπίτι. Τα έπαιρνα και κοιμόμασταν στους γονείς μου που μένουν κάτω από το σπίτι μας».

Ο Ταξιάρχης Γεωργίου πυροβόλησε στις 12 Οκτωβρίου, τη νύχτα των γενεθλίων της Αλεξάνδρας. Στη γιορτή κάλεσε τον εν διαστάσει σύζυγό της, και αφού έσβησαν τα κεράκια της τούρτας, ο 45χρονος, που είχε πιει λίγο παραπάνω, αποφάσισε να μείνει στο διαμέρισμα του πρώτου ορόφου και να κοιμηθεί στον καναπέ. Εκεί τον βρήκε και ο δράστης, που μπήκε στο σπίτι από πόρτα που είχε αφήσει ανοιχτή η Αλεξάνδρα.

Ο άτυχος άνδρας πυροβολήθηκε στο πίσω μέρος του κεφαλιού από πολύ κοντινή απόσταση, με κυνηγετικό όπλο τύπου «φλόμπερ» και ο θάνατός του ήταν ακαριαίος, ωστόσο η γυναίκα δηλώνει πως δεν είχε ερωτική σχέση με το δράστη. «Τον δράστη τον γνώριζα από παλιά. Δεν είχαμε δεσμό. Έχουν ακουστεί πολλές ανακρίβειες. Δεν είχαμε καμία ερωτική σχέση. Ήξερε τον εφιάλτη που ζούσα» λέει χαρακτηριστικά και συμπληρώνει: «Όλη η Λαμία άλλωστε το ήξερε. Εγώ δεν είπα ποτέ στον δράστη να κάνει κακό στον σύζυγό μου. Ο άνθρωπος αυτός μου έλεγε ότι «είχε τον τρόπο να κάνει τον άντρα μου να σταματήσει να μας κακοποιεί, να γλιτώσουμε από αυτό το μαρτύριο». Πίστευα ότι θα αρκεστεί στις απειλές. Δεν πήγαινε το μυαλό μου στο κακό που συνέβη. Δεν του ζήτησα ποτέ να τον σκοτώσει.»: Έθνος της Κυριακής

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου