13.11.12

ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ...Οι δημοσιογράφοι φταίνε !

«Εγώ δεν είπα να εκτελεστεί κανείς. Είμαι εναντίον της θανατικής ποινής. Του αίματος και του εμφυλίου πολέμου. Αμέσως, έπεσαν όλοι να μου επιτεθούν», είπε καλεσμένος στο πρωινό του ΑΝΤ1 ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στάθης Παναγούλης, που την Κυριακή το πρωί, ημέρα ψήφισης του προϋπολογισμού, από το Βήμα της Βουλής, προέβη σε δηλώσεις που άναψαν… φωτιές σε σύσσωμο τον πολιτικό κόσμο με πολλούς συναδέλφους από τα αντίπαλα κόμματα να ζητούν τη διαγραφή του. 
 
Ο κ. Παναγούλης δε θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο για την κριτική που του άσκησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Σίμος Κεδίκογλου. Και είπε χαρακτηριστικά: «Δε θέλω να πω κάτι για τον κύριο Κεδίκογλου. Αν ήταν εδώ, θα του το έλεγα».
 
Σημείωσε ότι τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης του επιτίθενται εδώ και πάρα πολλά χρόνια και γι’ αυτό πιστεύει ότι δέχεται αυτή την κριτική. «Πρώτη φορά βλέπω δημοσιογράφοι να προτρέπουν το ΣΥΡΙΖΑ να με διαγράψει» ανέφερε προσθέτοντας: «Είχαν πει ότι είμαι πράκτορας της CIA».
 
Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ ξεκαθάρισε μεταξύ άλλων: «Εγώ δεν είπα να εκτελεστεί κανένας. Είμαι εναντίον της θανατικής ποινής. Προσωπικά εγώ είμαι εναντίον. Και ο Γιώργος Παπανδρέου δεν είχε πει ότι θα μας πάρουν με τις πέτρες; Εγώ δεν θέλω να εκτελεστεί κανείς. Όλη η οικογένεια αγωνίστηκε για τη Δημοκρατία. Απεχθανόμαστε τη βία γιατί την έχουμε ζήσει στο κορμί μας». 
 
Και σημείωσε για τις δηλώσεις Παπαδημούλη: «Εγώ κατανοώ οποιαδήποτε κριτική και δεν έχω τίποτα με τον κύριο Παπαδημούλη. Πιστεύουμε ότι η Δημοκρατία δεν εκδικείται. Χαμογελάει και πείθει. Αγωνίστηκα εγώ για να μπορεί να εκφράσει την άποψή του. Δεν είμαι υπέρ του αίματος, δεν είμαι υπέρ του εμφυλίου» και τόνισε προς πάσα κατεύθυνση ότι δεν ζήτησε το λιντσάρισμα κανενός.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου