20.10.12

"Δεν θέλω να μάθω ότι βρήκαν τα κόκαλα του γιου μου" Μπεν

Αν βρουν το σώμα του Μπεν εγώ τελείωσα. Δεν θέλω να μάθω ότι βρήκαν τα κόκαλα του γιου μου. Θέλω να μάθω ότι είναι ζωντανός, υγιείς και ευτυχισμένος, είπε η Κέρρυ Νίντχαμ, η 41χρονη μητέρα του.
Επίσης δήλωσε πως αυτή είναι η πιο σημαντική κίνηση που θα γίνει στα 21 χρόνια που έχει συμβεί το περιστατικό. Πρόσφατα είχε πει ότι ο λόφος με τα χώματα κοντά στη φάρμα της οικογένειας, υπήρχε πριν εξαφανιστεί ο Ben.

Την Παρασκευή, αστυνομικοί και ειδικοί από Βρετάνια και Ελλάδα άρχισαν να σκάβουν σε ένα ύψωμα στο νησί, στο οποίο πιθανολογείται ότι μπορεί  -κατά λάθος- να θάφτηκε ο Μπεν. Σύμφωνα με πόρισμα, ο Μπεν ενδέχεται να σκόνταψε σε βαθύ λάκκο που ανοιγόταν για τα θεμέλια κατασκευής και έπειτα να καταπλακώθηκε από χώμα και δομικά υλικά.

Η Κέρρυ Νίντχαμ, μητέρα του παιδιού, έδωσε μάχη για να εξασφαλίσει άδεια εκσκαφής, παρότι η ίδια πιστεύει ότι ο γιος της έχει απαχθεί και βρίσκεται στο εξωτερικό.
Έχω ζήσει όλη μου τη ζωή πιστεύοντας πως κάποια μέρα θα ξαναδώ τον Μπεν. Επί 20 χρόνια έχω ψάξει παντού για να τον βρω», πρόσθεσε.
Μάλιστα η ομάδα που ερευνά την υπόθεση θα έχει ειδικό εξοπλισμό με 3D σάρωση ώστε να μπορέσουν να εντοπίσουν τα οστά, του άτυχου παιδιού.

Την περίοδο που εξαφανίστηκε ο μικρός, η μητέρα του Κerry και οι παππούδες του, είχαν μετακομίσει στο ελληνικό νησί από το Sheffield, της Αγγλίας.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου