11.10.12

Ο Άκης εμπλέκει τον όμιλο Λάτση σε μίζα 10.000.000 ευρώ!

O Lykavitos.gr αποκαλύπτει
Ένα ιδιόχειρο σημείωμα του Άκη Τσοχατζόπουλου εμπλέκει τον γενικό διευθυντή του ομίλου Λάτση Ευάγγελο Χρόνη στην πολύκροτη υπόθεση και ανοίγει νέους δρόμους στην ανάκριση.

Σύμφωνα με το σημείωμα αυτό ο κ. Χρόνης εμφανίζεται να έχει δώσει δέκα εκατομμύρια ευρώ τον Φεβρουάριο του 2003 στον Γιάννη Σμπώκο προκειμένου αυτός να τα διακινήσει στο εξωτερικό. Η επίμαχη συνάντηση και η παραλαβή των χρημάτων μάλιστα φέρεται να έγινε στο σπίτι του στελέχους του ομίλου Λάτση. Σύμφωνα πάντα με όσα ισχυρίζεται ο κατηγορούμενος πρώην υπουργός στο σημείωμα του...

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2003 ο Άκης Τσοχατζόπουλος ήταν υπουργός Ανάπτυξης, ενώ την ίδια περίοδο αποφασίστηκε η συγχώνευση της PETROLA του Ομίλου Λάτση με τα Ελληνικά Πετρέλαια.

Το επίμαχο σημείωμα αναφέρει: «Απαιτητική σήμερα τώρα πλέον πιεστική η επιστροφή από το Σμπώκο του πακέτου των 10.000.000 ευρώ που παρέλαβε ο ίδιος προσωπικά από τον Β. Χρόνη στο σπίτι του τον Φεβρουάριο του 2003 όπου είχε κληθεί με υπόδειξή μου, ανέλαβε απέναντί μας – εμένα και τον Β. Χρόνη – την ευθύνη ασφαλούς διακίνησης για μένα της παραπάνω σχετικής αποστολής. Η επιστροφή μπορεί να γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε η παραλαβή της αποστολής τότε το 2003 από τον Ι. Σμπώκο με πρόσκληση για επίσκεψη...με εμβάσμτα από εξωχώριες...εκ των πολλών που με την ύπαρξή τους εδώ και χρόνια στηρίζουν τον κεντρικό τροφοδότη λογαριασμό όπως REAL LTD

Σε άλλο έγγραφο από το μαύρο φάκελο με την κωδική ονομασία BOSKO ο Άκης Τσοχατζόπουλος εμφανίζεται να γράφει:

«Ζητώ τα τα βιβλία (σ.σ. εκατομμύρια) (ΧΡΟΝΗΣ) που σου έδωσα πριν πέντε χρόνια να διακινήσεις και να αξιοποιήσεις μκαθαρά προσωπική υπόθεση – να μου τα επιστρέψεις τώρα πλέον ατομικά σε εμένα από εσένα που τα είχες αναλάβει».
Ο κατηγορούμενος Γιάννης Σμπώκος απολογούμενος στον ανακριτή Γαβριήλ Μαλλή όταν ρωτήθηκε αν γνωρίζει τον Ευάγγελο Χρόνη απάντησε ότι είχαν συναντηθεί σε κοινωνικές εκδηλώσεις.

Ανακριτής: «Γνωρίζετε κάποιον Β. Χρόνη;

Ι. Σμπώκος: Το μόνο Χρόνη που γνωρίζω είναι ο Ευάγγελος Χρόνης τον οποίο γνώρισα κατά την επίσκεψή του Οικουμενικού Πατριάρχη στη Κρήτη και στην ιδιαιτέρα πατρίδα μου και το χωριό μου τα Ανώγεια. Ο λόγος της παρουσίας του Πατριάρχη εκεί ήταν ευρύτερη επίσκεψη σε όλη την Κρήτη η οποία υπάγεται απευθείας στο Πατριαρχείο. Στο πρόγραμμά του είχαν υπαχθεί και τα εγκαίνια internet café με την επωνυμία «ΚΩΣΤΑΣ ΣΜΠΩΚΟΣ» που έγινε από την ενορία του χωριού μου στη μνήμη του διεθνούς φήμης καρδιοχειρουργού αδερφού μου Κωνσταντίνου Σμπώκου. 

Αυτό έγινε ή το 2000 ή το 2001. Κατά τα εγκαίνια αυτά παρεβρέθη και ο Ευάγγελος Χρόνης προς τιμήν του Πατριάρχη. Ο Ευάγγελος Χρόνης γνωρίζω ότι στέλεχος στον Όμιλο Λάτση. Η επόμενη φορά που τον συνάντησα ήταν στα πλαίσια  παρουσίασης βιβλίου για κάποιο μουσείο, ίσως της Κρήτης, στο οποίο ήταν χορηγός ο όμιλος και ήμουν και εγώ καλεσμένος με άλλους βουλευτές. 

Το τηλέφωνό του μου το είχε δώσει ήδη από τα προηγούμενα εγκαίνια. Είχε προηγηθεί συζήτηση για την κόρη μου η οποία τότε ήθελε να εισαχθεί στην ιατρική σε αμερικανικό πανεπιστήμιο και μου είχε πει ότι μπορούσε να με βοηθήσει. Εδώ και αρκετά χρόνια δεν έχω καμία επικοινωνία με τον Ευάγγελο Χρόνη».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου