19.9.12

Εραστής Παπαδιας - Είμαι ο μεγαλύτερος μα@@@@ς στην Ελλάδα !

Αποτελεί το θέμα που απασχόλησε και απασχολεί ακόμα την κοινή γνώμη. 
Το έγκλημα με θύμα τον ιερέα από τα Κρέστενα, για το οποίο οδηγήθηκαν στη φυλακή η Πρεσβυτέρα και ο εραστής της συγκλόνισε τον πανελλήνιο.
Ο εραστής της παπαδιάς, ο οποίος κατηγορείται ότι δολοφόνησε τον άτυχο ιερέα, μίλησε μέσα από τη φυλακή στην εκπομπή «Μίλα».
«Έριξα με κλειστά τα μάτια. Δεν ξέρω τι έγινε. Η κυρία τα ξέρει. Είχε βάλει και άλλα άτομα να τον σκοτώσουν.
Εγώ της είχα πει να χωρίσει, αντί να κάνει αυτό το πράγμα» ανέφερε μέσα από τη φυλακή ο φερόμενος ως δολοφόνος.
Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν αγαπούσε την παπαδιά και ότι εκείνη του έλεγε ότι ήθελε να σκοτώσει τον σύζυγό της και να πάρει την περιουσία, γιατί είχε φάει τα χρόνια της μαζί του.
 «Ήθελε να τα φάει όλα, της είχε φάει 30 χρόνια από τη ζωή της και την πλήρωσα τη νύφη εγώ. Εγώ είμαι το μεγαλύτερο θύμα, ο μεγαλύτερος μ…ς που υπήρχε στην Ελλάδα» είπε ο εραστής της παπαδιάς.
entertv.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου