13.7.12

Ιγροπούλου: «Δεν κάνω βίζιτες»!

Εξαλλη είναι η Νταϊάνα Ιγροπούλου, όταν είδε σε διεθνές site πρακτορείο με call girlsνα φιγουράρει το πρόσωπο της, το σώμα της και οι... υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες!
Η αναπληρωματική Σταρ Ελλάς 2009 ήταν σε τραγική ψυχολογική κατάσταση μόλις αντίκρισε όλο αυτό και δεν ήξερε πως να αντιδράσει! Μάλιστα με δηλώσεις της σε όσους της τηλεφώνησαν για να σχολιάσει το θέμα, η Ιγροπούλου με κατηγορηματικό τρόπο ξεκαθάρισε: «Δεν είμαι συνοδός πολυτελείας.
Δεν κάνω βίζιτες. Δε μπορώ να καταλάβω πώς το όνομά μου και οι φωτογραφίες μου βρέθηκαν στο συγκεκριμένο site. Έχω στεναχωρηθεί πολύ και δε θα το αφήσω να περάσει.
Είναι πολύ πιθανόν να πήραν τις φωτογραφίες μου από το διαδίκτυο και από τις δουλείες που είχα κάνει στο παρελθόν και να τις ανέβασαν. Δε γνωρίζω τίποτε και σε λίγη ώρα θα επικοινωνήσω με την υπηρεσία δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος»!
Φυσικά το γνωστό μοντέλο δεν πρόκειται να το αφήσει να περάσει έτσι το θέμα και θα το... κυνηγήσει μέχρι τέλους ώστε να λάμψει η αλήθεια!
 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου