27.7.12

8 Μηνών έγκυος αλλά ...μετέχει στους Ολυμπιακούς αγώνες !

Αν και στον όγδοο μήνα εγκυμοσύνης της η αθλήτρια σκοποβολής από τη Μαλαισία Nur Suryani Mohamed Taibi δεν είχε κανένα σκοπό να χάσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου. 
Έτσι, αν και πρόκειται να φέρει στον κόσμο το κοριτσάκι της τον Σεπτέμβριο, η αθλήτρια εμφανίστηκε στο Λονδίνο και σκοπεύει να αγωνιστεί κανονικότατα. Οι γιατροί, ο σύζυγός της όπως και αξιωματούχοι των Ολυμπιακών Αγώνων της άναψαν το πράσινο φως για τη συμμετοχή της, ενώ όλους τους μήνες της εγκυμοσύνης της προπονείται και ακολουθεί το πρόγραμμά της.
Λίγους μήνες πριν δήλωνε: "Σκοπός μου είναι να αγωνιστώ. Αν αργότερα υπάρξει κάποιο πρόβλημα, δεν θα διακινδυνεύσω τη ζωή του μωρού μέσα μου. Όμως αισθάνομαι δυνατή κι ο σύζυγός μου, μου λέει ότι όσο αισθάνομαι έτσι κι έχω την ενέργεια να το κάνω, φαίνεται πως το μωρό μου μιλάει και πρέπει να το κάνω!".
Η Suryani πήρε την πρόκριση για τους Ολυμπιακούς ύστερα από το Ασιατικό Πρωτάθλημα Σκοποβολής τον Ιανουάριο, μόλις λίγες ημέρες μετά που ανακάλυψε την εγκυμοσύνη της. Αν και πρέπει να κάνεις κάποιες υποχωρήσεις και συμβιβασμούς, όπως δηλαδή να χάσει την τελετή λήξης των Αγώνων και να αποχωρήσει από το αγώνισμα των 50μ., η εγκυμονούσα αθλήτρια είναι έτοιμη για την πρόκληση που αντιμετωπίζει. "Θα μιλήσω με το μωρό μου πριν αγωνιστώ... μην κλωτσάς, μείνε ήρεμο μόνο για μία ώρα κι ένα τέταρτο σε παρακαλώ!", συμπληρώνει η Suryani αστειευόμενη. 

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου