8.6.12

Έλληνας Ηθοποιός ...έχω πάει με τρείς γυναίκες ...ταυτόχρονα !!


«Οτιδήποτε φτιάχνει τον καθένα στην κρεβατοκάμαρα του είναι σεβαστό. Οι άνθρωποι δεν είμαστε μονογαμικά πλάσματα από τη φύση μας».
 -Kinky λεπτομέρειες από την σεξουαλική του ζωή αποκάλυψε ο Χρήστος Βασιλόπουλος, που τα τελευταία χρόνια ζει και εργάζεται μόνιμα στην Αμερική.
Ο έλληνας ηθοποιός, αποκάλυψε πως «δεν έχω κάνει τρελό όργιο. Έχω συνευρεθεί με τρεις γυναίκες ταυτόχρονα. Οπότε τα πάντα είναι υπό εξερεύνηση. Δεν έχω πάει σε σπίτι όπου γίνονται όργια. Αλλά πιστεύω πως θα γίνει κι αυτό. Βρίσκομαι στην κατάλληλη πόλη!»
Άλλωστε άποψη του είναι πως «οτιδήποτε και να σκεφτεί το ανθρώπινο μυαλό όσον αφορά το sex –εκτός από την παιδεραστία- μπορεί να γίνει και πολύ ωραίο».
Τι λέει όμως για την ανταλλαγή συντρόφων;
Έχει περάσει όμως από το μυαλό του «να πάει» με άλλη τώρα που είναι παντρεμένος;
«Φυσικά και έχει περάσει από το μυαλό μου. Και νομίζω και από το μυαλό της 
συντρόφου μου».

Ωστόσο λέει πως δεν το έχει κάνει πράξη αφού «δεν είναι τόσο εύκολο και απλό».
ΕΓΩ Weekly

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου