30.5.12

ΑΝΤ.ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ -ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ !!

Στις πρόσφατες εκλογές του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου, είχα την ιδιαίτερη τιμή σε Τρίτη κατά σειρά εκλογική αναμέτρηση να επιλεγώ από τους συναδέλφους μου ώστε να υπηρετώ το σωματείο μας. Αυτή την φορά από την ιδιαιτέρως τιμητική θέση του Α΄ Αντιπροέδρου, με την εντολή της μεγάλης πλειοψηφίας των συναδέλφων μου, που εμπράκτως αναγνώρισαν τις ταπεινές μου προσπάθειες όλα αυτά τα χρόνια. 
Μέσα από την καρδιά μου  ευχαριστώ όλους όσους με τίμησαν με την επιλογή τους, αλλά και αυτούς που δεν με επέλεξαν αλλά συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία του σωματείου. Οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισες που με τίμησαν εκτίμησαν τις προσπάθειες μου αλλά και τις συγκρούσεις μου για την υπεράσπιση των κεκτημένων και των δικαιωμάτων των αθλητικών συντακτών. 
Συγχαίρω τον συνάδελφο «Αντίπαλο» μου Γιάννη Μαμουζέλο για τον πολιτισμένο και έντιμο αγώνα που κάναμε καθ όλη την διάρκεια της σύντομης προεκλογικής περιόδου, και να του ευχηθώ καλή επιτυχία σε ότι κάνει .Τέλος η κυρίαρχη ανάγκη της κοινωνίας των Αθλητικών συντακτών που αντιμετωπίζει πολλά  και σοβαρά προβλήματα, απαιτεί ο ΠΣΑΤ να αλλάξει, νοοτροπία, λειτουργία και στόχευση. Με ουσιαστικές δράσεις. Θέλω να πιστεύω ότι η εντολή που έλαβε ο καθένας από το σώμα των αθλητικών συντακτών, έχει ήδη αξιολογηθεί όπως πρέπει και θα μετατραπεί σε καθημερινή δράση. 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και πάλι από καρδιάς
.
Με εκτίμηση
Αντώνης .Αθ. Αντωνόπουλος.
Α΄ Αντιπρόεδρος ΠΣΑΤ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου