11.5.12

Ιερόδουλη "Εγώ συνευρέθηκα ερωτικά με τον ηθοποιό χωρίς προφυλακτικό"

Σοκάρει η μαρτυρία της ιερόδουλης που όπως εξομολογήθηκε μπροστά στην κάμερα, ήταν εκείνη που ήρθε σε επαφή χωρίς προφύλαξη με νεαρό ηθοποιό, κατόπιν δικής του επιθυμίας.
Ο νεαρός τώρα ζει ένας εφιάλτη καθώς η ιερόδουλη αυτή διαπιστώθηκε ότι έχει AIDS.
«Μετά την ιστορία με τις ιερόδουλες και το AIDS με πήρε τηλέφωνο και έκανε σαν τρελός. Μου έλεγε ότι με αναγνώρισε από κάτι φωτογραφίες και με ρώτησε αν έχω πει τίποτα σε κανένας κι εγώ του είπα όχι» σημειώνει.
Επιπλέον, αποκαλύπτει το πώς γνωρίστηκαν. «Ήρθαμε σε επαφή με τον ηθοποιό πριν από δυο τρεις μήνες περίπου. Γνωριστήκαμε σε μια καφετέρια και αμέσως μου τράβηξε την προσοχή γιατί είναι ωραίο παιδί. Πήγαμε στο σπίτι του και μου είπε ότι του αρέσει να κάνει σεξ με άγνωστες γυναίκες.»
«Εκείνος ήθελε να έρθουμε σε επαφή χωρίς προφύλαξη ενώ εγώ του ζήτησα να βάλουμε.» ξεκαθαρίζει.
Την ίδια ώρα πέντε άνδρες οικογενειάρχες που είχαν πάει με τις ιερόδουλες που έχουν την νόσο, βρέθηκαν θετικοί στον HIV.to-gamato.com

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου