12.4.12

Eλεονώρα Μελέτη: Φωτογραφίζεται γυμνή και δηλώνει απενοχοποιημένη

Ελεονώρα Μελέτη φωτογραφήθηκε γυμνή για να ενισχύσει την εκστρατεία του Life & Style για τον καρκίνο του μαστού. 
Με αυστηρό και έντονο τρόπο προσπάθησε να παρακινήσει της γυναίκες να κάνουν τακτικά έλεγχο και να προσέχουν τον εαυτό τους. 
«Πηγαίνω στο γυναικολόγο δύο φορές το χρόνο και κάνω μέχρι και υπέρηχο.
Έχω ιστορικό με κύστες και ινοαδενώματα και τα παρακολουθώ από τα 16 μου. Δεν είναι τυχαίο που όλοι λένε ότι η πρόληψη σώζει ζωές.
Αν είχα παρόμοιο πρόβλημα, θα το έλεγα ανοιχτά. Δεν αντέχω καθόλου τη νοοτροπία κρύβομαι από το πρόβλημά μου και δε μιλάω καθόλου γι’ αυτό. Είμαι πολύ απενοχοποιημένη.
Η ζωή δεν τελειώνει μετά από αυτό και υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα που το αποδεικνύουν. Όταν ήμουν πιο νέα, δεν υπήρχε καθόλου ενημέρωση.
Τελευταία, τα πράγματα έχουν γίνει καλύτερα. Υπάρχουν γυναίκες με ευθυνόφοβη προσωπικότητα, που φοβούνται να αναλάβουν την ευθύνη και να μάθουν μήπως έχουν κάτι ή ακόμα δεν το κάνουν από τεμπελιά.
Υπάρχουν και οι υπόλοιπες που φροντίζουν τον εαυτό τους και τον σέβονται. Ποτέ δεν θα μπορούσα να πω όχι σε μια τέτοια καμπάνια. Ελπίζω να βοηθήσω».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου