6.4.12

Άντζυ Σαμίου: «Έχω βάλει πωλητήριο στο σπίτι μου» !!

Η Άντζυ Σαμίου μίλησε αποκλειστικά στο gossip-tv.gr πρώτη φορά για το χαράτσι της ΔΕΗ που δεν πλήρωσε και κινδυνεύει να της κόψουν το ρεύμα, και για το πωλητήριο που αναγκάστηκε να βάλει στο σπίτι της ώστε να ανταπεξέλθει στην κρίση. 
Η τραγουδίστρια μας αποκάλυψε ότι λόγω της οικονομικής κρίσης αναγκάστηκε να βάλει πωλητήριο στο σπίτι που μένει στην Γλυφάδα. 
 «Έχω βάλει πωλητήριο στο σπίτι εδώ και καιρό όχι μόνο για να πληρώσω το χαράτσι της ΔΕΗ αλλά όλα τα χαράτσια που στέλνει η κυβέρνηση».
 Πριν λίγες μέρες είχε η Άντζυ Σαμίου είχε γράψει στο twitter της ότι της έστειλαν ειδοποίηση ότι θα της κόψουν το ρεύμα μετά το Πάσχα.
Την ρωτήσαμε αν το πλήρωσε και μας απάντησε πως όχι. Μάλιστα ήταν αρκετά οργισμένη με τους άδικους φόρους που μας ήρθαν από το πουθενά όπως μας χαρακτηριστικά μας είπε. «Δεν το έχω πληρώσει. Αυτά ήρθαν σε όλο τον κόσμο από εκεί που δεν το περίμενε κανείς.
Τα σπίτια τα έχουμε πληρώσει και πληρώνουμε και τους φόρους τους ακόμα. Δουλέψαμε όλη μας τη ζωή για να αποκτήσουμε ένα σπίτι, τώρα καταντήσαμε και δεν μιλάω μόνο για μένα αλλά εκ μέρους όλων, αναγκαστικά να τα πουλήσουμε για να πληρώσουμε τα χαράτσια και τους άδικους και υπερβολικούς φόρους που βάζουν σε αυτά.
Ουσιαστικά τα σπίτια δεν μας ανήκουν πια. 
Κανείς δεν μπορεί να πει ότι του ανήκει το σπίτι του πλέον», δήλωσε η τραγουδίστρια. Προσπαθεί να πουλήσει το σπίτι της, χωρίς όμως να έχει κάποιο άλλο ακίνητο στο οποίο να μπορεί να μείνει. Όπως είπε αποκλειστικά στο gossip-tv.gr, σκέφτεται να αγοράσει ένα μικρότερο σπίτι που θα έχει λιγότερες ανάγκες.
Έχει μειώσει αρκετά τα προσωπικά της έξοδα και το ίδιο θα κάνει και με το σπίτι. «Έχω στριμωχτεί οικονομικά κι εγώ όπως όλος ο κόσμος. Αν καταφέρω να το πουλήσω θα κοιτάξω να πάρω ένα μικρότερο σπίτι με λιγότερες οικονομικές ανάγκες.
Και όπως έχω μειώσει όλα μου τα έξοδα σε όλα τα πράγματα που κάνω στη προσωπική μου ζωή, έτσι θα κάνω και στο σπίτι και αυτό είναι το λογικό.
Γιατί πρέπει να προσαρμόσουμε τη ζωή μας με την κρίση». Θεωρεί απάνθρωπη την κρίση αυτή που βιώνει η χώρα μας και πιστεύει ότι οι άνθρωποι θυσιάζονται καθώς αυξάνονται ραγδαία οι αυτοκτονίες.
«Η κρίση που εμείς περνάμε εδώ στην Ελλάδα, είναι άδικη, υπερβολική και απάνθρωπη. Βλέπετε έχουν αυξηθεί οι αυτοκτονίες και πιστεύω θα γίνουν κι άλλα τέτοια πράγματα. Δεν θα σταματήσει αυτό. Ουσιαστικά οι άνθρωποι δεν αυτοκτονούν, θυσιάζονται σήμερα».
Μάλιστα μας αποχαιρέτησε λέγοντάς μας: «Καλή λευτεριά για όλους μας!»

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου