31.3.12

Τ.Αποστολόπουλος – Δεν πολιτεύομαι αλλά στηρίζω !!

Με επιστολή του ο Τάσος Αποστολόπουλος εξηγεί τους λόγους που δεν θα είναι υποψήφιος του ΠΑΣΟΚ στην Μεσσηνία και επισημαίνει ότι θα βοηθήσει το κόμμα αλλά και τον πρόεδρο του Ευάγγελο Βενιζέλο με όλες του τις δυνάμεις σε αυτήν την κρίσιμη για την Πατρίδα αλλά και το ΠΑΣΟΚ εκλογική αναμέτρηση 
Η δήλωση του κ Αποστολόπουλου έχει ως εξής: 
Δήλωση Τάσου Αποστολόπουλου Μέλους Εθνικού Συμβουλίου ΠΑΣΟΚ Καλαμάτα, 31-3-2012 
Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότερο μου θέτουν το ερώτημα αν θα είμαι υποψήφιος στις επερχόμενες εθνικές εκλογές ή με προτρέπουν να θέσω υποψηφιότητα. Επειδή δε μου αρέσει να αφήνω γκρίζες ζώνες ή να υπεκφεύγω ή να αφήνω αιωρούμενες καταστάσεις θεωρώ υποχρέωσή μου να δημοσιοποιήσω τις απόψεις μου.
1. Ένα ψηφοδέλτιο για να είναι ισχυρό, αξιόμαχο και νικηφόρο, χρειάζεται να υπακούει μεταξύ των άλλων και στη γεωγραφική και πληθυσμιακή εκπροσώπηση. Για τη Μεσσηνία αυτή η αρχή είναι κυρίαρχη και όσες φορές δεν την εφαρμόσαμε δεν είχαμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
2. Σε επικοινωνία που είχα με το φίλο και συγχωριανό μου Γιώργο Κανελλόπουλο (τα χωριά μας είναι διπλανά) μου εξέφρασε την πρόθεσή του να είναι και πάλι υποψήφιος. Συνεπώς τρεις υποψηφιότητες από το Δήμο Μεσσήνης (Γιαννακοπούλου-Κανελλόπουλος-Αποστολόπουλος), οι δυο μάλιστα από διπλανά χωριά, δε συνιστούν αξιόμαχο ψηφοδέλτιο γιατί αφήνουν άλλες ισχυρές πληθυσμιακά περιοχές του νομού χωρίς εκπροσώπηση και λειτουργούν οι μηχανισμοί σκοπιμοτήτων που απεχθάνεται το εκλογικό σώμα.
3. Λαμβάνοντας υπόψη μου τα παραπάνω και μη επιθυμώντας να προσθέσω πρόβλημα στο ΠΑΣΟΚ με το να θέτω όρους και προϋποθέσεις (τέτοιες πρακτικές είναι μακριά από το αξιακό μου σύστημα), ούτε να θέτω προσωπικά διλήμματα, δε θα ζητήσω να αξιολογηθεί η υποψηφιότητά μου και δε θα είμαι υποψήφιος.
4. Η μη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο δε σημαίνει μη συμμετοχή μου στις εθνικές εκλογές. Θα είμαι παρών και θα στηρίξω το ψηφοδέλτιο που θα συγκροτηθεί με όλες μου τις δυνάμεις. Θα θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση και του κεντρικού και του τοπικού ΠΑΣΟΚ.
5. Ταυτόχρονα θέλω από την καρδιά μου να ευχαριστήσω όλους τους συμπατριώτες μου Μεσσήνιους που μου έδειξαν την εμπιστοσύνη τους και με προέτρεψαν να είμαι υποψήφιος στις εθνικές εκλογές. Θα είμαι δίπλα τους στον αγώνα για να κάνουμε πράξη μαζί με τον Πρόεδρό μας Βαγγέλη Βενιζέλο την ανασυγκρότηση της Πατρίδας μας και τη διέξοδο της εθνικής οικονομίας και του λαού μας από την κρίση.
6. Τέλος, θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους συμπατριώτες μου για μια ακόμη φορά ότι η ανάπτυξη της Μεσσηνίας αποτελεί για μένα όχι μόνο στόχο αλλά και προσωπικό στοίχημα. Ένα στοίχημα που όλοι μαζί μπορούμε να το κερδίσουμε και θα το κερδίσουμε.

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου