31.3.12

ΝΤΟΙΓΚ - Τζούλια Αλεξανδράτου:«Είμαι πολύ άπειρη και αρκετά άσχετη στο σεξ»

Τζούλια Αλεξανδράτου: «Είμαι πολύ άπειρη και αρκετά άσχετη στο σεξ»
Τι διάβασαν τα ματάκια μας κι ακόμη βλέπουν... «άπειρη και άσχετη στο σεξ», δηλώνει η Τζούλια Αλεξανδράτου; Το βλέπετε κι εσείς τώρα αυτό έτσι; Έγινε! 
Η Τζούλια είπε κι ελάλησε: «Θεωρώ ότι είμαι πολύ άπειρη και αρκετά άσχετη σε αυτό το σπορ (εννοώντας το σεξ βεβαίως βεβαίως...). Για αυτό ίσως και δεν είμαι καλή. Βέβαια, δεν ξέρω πώς με βλέπει ο άλλος στο κρεβάτι», και φυσικά εδώ κολλάει η ατάκα της τηλεοπτικής Τασούλας «You are a check machine», κι εμείς κάνουμε μια παραλλαγή και το κάνουμε «Sex machine»! Βέβαια όταν ρωτούν το κορίτσι μας αν υπάρχει κάποια σεξουαλική φαντασίωση που δεν έχει εκπληρώσει απαντά στο περιοδικό Playboy: «Τις έχω πραγματοποιήσει όλες με το αγόρι μου. Είμαι κομπλέ»! Ρε Τζούλια θα μας τρελάνεις; Άσχετη, άπειρη κι έχεις πραγματοποιήσει και όλες σου τις φαντασιώσεις; Τόσα αγόρια πέρασαν στο διάβα σου, τι Ian, τι τα μελαμψά αγόρια, τι όλος ο «θίασος» του ανδρικού casting, τίποτα δεν σου έμαθαν; Και περνάμε στην επόμενη ατάκα: «Το μεγαλύτερο εργαλείο είναι αυτό που έχει μέσα στο παντελόνι του. Πόσο υποκρίνονται όλες αυτές που λένε ότι το μέγεθος δεν μετράει! Ο άνδρας πρέπει να είναι υπερμεγέθης». Δηλαδή Τζούλια εσύ το πας όπως λέμε «πίτσα με το μέτρο;» «Α, εσύ έχεις ξεφύγ' ...»! Και αυτό δεν το λέμε εμείς αλλά η γνωστή Τασούλα!gossip-tv.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου