15.1.12

Η Ελληνίδα που κάνει πάταγο στην Κίνα !!

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΤΑΡ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Για τους Κινέζους είναι η απόλυτη σταρ της ενημέρωσης. Κάθε φορά που τη βλέπουν να παρουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, τη θαυμάζουν για τη μεσογειακή ομορφιά της και για την ελληνική καταγωγή της, για την οποία μιλάει με υπερηφάνεια.
Η Τίνα Σοφός μπορεί να μεγάλωσε στη μακρινή Αυστραλία και τώρα να δουλεύει για την ενημέρωση των κατοίκων της Κίνας, όμως δεν ξεχνά ότι στις φλέβες της κυλά ελληνικό αίμα.
Εδώ και ενάμιση χρόνο η Τίνα (Κατερίνα) Σοφός είναι η κεντρική παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων του ειδησεογραφικού σταθμού NTD, του μοναδικού ανεξάρτητου σταθμού που ενημερώνει τους Κινέζους για όλα όσα συμβαίνουν με αντικειμενικότητα και χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις. «Είμαι περήφανη που μπορώ και λέω τις ειδήσεις σε μια χώρα όπου το κομμουνιστικό καθεστώς απαγορεύει στους πολίτες να ενημερώνονται για σημαντικά θέματα που μπορεί να αφορούν ακόμη και την υγεία τους» λέει στην «Espresso της Κυριακής».
«Το NTD ήταν το πρώτο κανάλι που ενημέρωσε τους Κινέζους για την επικίνδυνη επιδημία του SARS, τρεις εβδομάδες νωρίτερα από την κυβέρνηση της χώρας. Είμαστε χαρούμενοι γιατί καταφέραμε να σώσουμε από τον θάνατο τους τηλεθεατές μας, οι οποίοι πλέον μας παρακολουθούν φανατικά» αναφέρει χαρακτηριστικά.
ΣΤΟΧΟΣ, Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Το κανάλι NTD, ή New Tang Dynasty Television όπως είναι η πλήρης ονομασία του, έχει τη βάση του στη Νέα Υόρκη, με ανταποκριτές σε περισσότερες από εβδομήντα πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο. Κύριος στόχος του είναι η μετάδοση ειδήσεων μέσα και έξω από την Κίνα, και η προώθηση του κινεζικού πολιτισμού. Διαθέτει εξήντα παραρτήματα παγκοσμίως και είναι το μεγαλύτερο κινεζικό δίκτυο ανταποκριτών, μεταδίδοντας ειδήσεις σε τέσσερις ηπείρους μέσω δορυφόρου και καλωδιακής τηλεόρασης.
«Στην αρχή ήμουν διστακτική όταν μου πρότειναν να ασχοληθώ με την παρουσίαση, γιατί δεν ήξερα αν μπορούσα να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις ενός τέτοιου προγράμματος. Είμαι και λίγο ντροπαλή ως χαρακτήρας, αλλά επειδή ήταν για καλό σκοπό, την ενημέρωση του κινεζικού λαού, ξύπνησε μέσα μου το ελληνικό πνεύμα και είπα ότι θα το κάνω. Ετσι πήρα την απόφαση και τελικά μου βγήκε σε καλό» εξομολογείται η όμορφη παρουσιάστρια.
Πριν πάρει την απόφαση να γίνει η αγαπημένη anchorwoman της Κίνας, η Τίνα Σοφός εργαζόταν σε μία από τις πιο γνωστές εφημερίδες της Μελβούρνης, την «Epoch Times» ως P.R. manager: «Τη δουλειά αυτή μου την πρότεινε ο κουμπάρος μου. Με ενδιέφερε πολύ γιατί καθημερινά ερχόμουν σε επαφή με κόσμο για τις διαφημίσεις της εφημερίδας. Πήγαινα αρκετά καλά, με αποτέλεσμα οι διευθυντές του NTD, που συνεργάζεται στενά με την εφημερίδα, να ζητήσουν ένα φρέσκο πρόσωπο για να κάνει αρχικά κάποια δοκιμαστικά, προκειμένου να παρουσιάσει το δελτίο ειδήσεων. Πρότειναν εμένα, τους άρεσα και έτσι βρέθηκα σε αυτήν τη θέση».
ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ 2007
Η Τίνα Σοφός βρέθηκε στην Ελλάδα το 2007 προκειμένου να αναλάβει την παρουσίαση της λαμπαδηδρομίας για τα ανθρώπινα δικαιώματα. «Οταν βρέθηκα στην Πλατεία Συντάγματος, ένιωθα συγκίνηση που βρισκόμουν στην πατρίδα των προγόνων μου. Θυμάμαι, είχα και άγχος αλλά αυτό που μου έδωσε δύναμη ήταν ο σκοπός της παρουσίασης. Εναν χρόνο πριν από τους Ολυμπιακούς στο Πεκίνο, υπήρχαν πολλές ομάδες που εκδιώχθηκαν από την Κίνα και έπρεπε να τους υποστηρίξουμε όλους αυτούς. Ετσι σκέφτηκα ότι προερχόμαστε από την Ελλάδα -οι Ολυμπιακοί ξεκίνησαν από την Ελλάδα- και, αν εγώ δεν υποστηρίξω τα δικαιώματά τους, ποιος θα το κάνει;» λέει.
Από κομμώτρια... anchorwoman
Η γλυκιά παρουσιάστρια με καταγωγή από την Κόρινθο ζει μόνιμα με την οικογένειά της στη Μελβούρνη. Είναι παντρεμένη και έχει έναν γιο δεκαέξι ετών. Ξεκίνησε την επαγγελματική σταδιοδρομία της από το κομμωτήριο των γονιών της, ενώ και η ίδια είναι κομμώτρια. «Με τους γονείς μου έχουμε έρθει πολλές φορές στην Ελλάδα. Οι γονείς μου είναι κομμωτές και οι δύο. Από μικρή ήμουν κοντά τους και με μάθαιναν και μένα. Μάλιστα, στην πορεία άνοιξα και ένα δικό μου μαγαζί, αλλά μόνο για άνδρες. Στην αρχή είχε πλάκα γιατί φοβόντουσαν να τους κουρέψω ή να τους ξυρίσω, επειδή είμαι γυναίκα. Είχα ένα παραδοσιακό μπαρμπέρικο, το οποίο έκλεισα και άνοιξα μια καφετέρια όπου σέρβιρα και αρκετές ελληνικές νοστιμιές» λέει στην «Espresso της Κυριακής».
Αγαπημένη της ασχολία είναι το μαγείρεμα και, όπως μας εξηγεί, γνωρίζει πολύ καλά την ελληνική κουζίνα: «Φτιάχνω όλα τα φαγητά. Το λεμονάτο κοτόπουλο είναι το αγαπημένο μου, καθώς και το γαλακτομπούρεκο. Ομως τώρα πια μου αρέσει να μαγειρεύω μόνο για όσους αγαπώ» καταλήγει: real.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου