20.1.12

Μπλέκουν τον Ηθοποιό Μιχ.Ιατρόπουλο στο κύκλωμα των εκβιαστών !!

Και ξαφνικά το όνομα του Μιχάλη Ιατρόπουλου, του γνωστού ηθοποιού βρέθηκε "μπλεγμένο" με την υπόθεση των εκβιαστών και τοκογλύφων της Θεσσαλονίκης.
«Οποιαδήποτε εμπλοκή μου στην υπόθεση είναι αντικείμενο τηλεφωνικών υποκλοπών. Με 3 - 4 από τους εμπλεκόμενους γνωριζόμαστε από παιδιά και διατηρούμε φιλικές σχέσεις από τότε.
Μάλιστα, ήταν πελάτες στα μαγαζιά που διατηρούσα στη Θεσσαλονίκη. Πού να ξέρω τι κάνει ο καθένας στη ζωή του;», συνεχίζει ο Μιχάλης Ιατρόπουλος -επισημαίνοντας πως παρά την εμπλοκή του ονόματός του- δεν έχει κληθεί σε απολογία.
Οργισμένος, ο γνωστός ηθοποιός τονίζει πως επί 8 μήνες ζούσε από το ταμείο ανεργίας και στην άκρη δεν έχει πάνω από 300 ευρώ. «Αν έκανα τέτοιες δουλειές, δε θα είχα πρόβλημα επιβίωσης», καταλήγει.
«Είναι αστείο να εμπλέκουν το όνομά μου», λέει ο Μιχάλης Ιατρόπουλος στην εφημερίδα «Espresso» και ζητά από τις αρχές να ανοίξουν τους τραπεζικούς του λογαριασμούς για να αποδειχθεί η αθωότητά του.
Μάλιστα, δεν διστάζει να αποκαλύψει πως, όταν είχε μαγαζί στη Θεσσαλονίκη, είχε πέσει κι ο ίδιος θύμα τοκογλύφων: «ήταν οι πιο δύσκολες μέρες της ζωής μου. Είχα χάσει τον ύπνο μου. Αν και υπήρξα άνθρωπος της νύχτας, μέσα από τα μαγαζιά που διέθετα στη Θεσσαλονίκη, δεν έχω βλάψει στη ζωή μου άνθρωπο. Προκαλώ οποιονδήποτε επωνύμως αλλά και ανωνύμως να βγει να δηλώσει ότι είχε παράνομη συναλλαγή μαζί μου. Αν βρεθεί, θα πάω μόνος μου να παραδοθώ».Star.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου