24.11.11

Άντζελα Δημητρίου: Έπιασε τον πρώην της.. με άνδρα!

Αυτή τη γυναίκα το στεφάνι δεν τη θέλει. Ο λόγος για την Άντζελα Δημητρίου που αποκάλυψε σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Εγώ Weekly» ότι τρεις μήνες πριν παντρευτεί, ανακάλυψε ότι ο μέλλων γαμπρός είναι bisexual.
Πως το ανακάλυψε; Μα τον έπιασε στο κρεβάτι με άλλον άνδρα!!! Καταλαβαίνετε λοιπόν τι χαμός ακολούθησε. Κοτζάμ Lady είναι αυτή. Δε δέχεται το κέρατο από γυναίκα, θα το δεχθεί από άνδρα;
«Ήμασταν πέντε χρόνια μαζί. Είχα “ρίξει” τρία παιδιά μαζί του. Τον έπιασα στα πράσα με άνδρα τρεις μήνες πριν από το γάμο μας. Τα έσπασα όλα μες στο σπίτι και έφυγα. Για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ήμουν χάλια, ένα ράκος. Πέρασα πολύ άσχημα», λέει.
Όμως από όσα εξομολογείται η ίδια στο περιοδικό όλο τους λάθος άνδρες διαλέγει. Ακόμα και ο πρώην άνδρα της, ο Γ. Τρούπης, με το που την παντρεύτηκε για δεύτερη φορά παρακαλώ, αποφάσισε ότι θέλει να επιστρέψει στην πρώην του.
«Έχω κλάψει για τον πρώην άνδρα μου. Αν μου έλεγε “θα πάω ξανά στην πρώην μου” θα του έλεγα “στο καλό και με τη νίκη”. Το να το κάνεις κρυφά όμως το θεωρώ άνανδρο. Ήταν αχάριστος. Με εκμεταλλεύτηκε», δηλώνει.
Μάλιστα αποκαλύπτει ότι στο παρελθόν έχει αναγκαστεί να κάνει πάνω από δέκα φορές έκτρωση.
Τώρα όμως η Lady είναι καλά και ξανά προς τη δόξα τραβά. Δεν την αντέχει τη μοναξιά λέει, οπότε ξεκίνησε και πάλι να φλερτάρει. Και δεν είναι επιλεκτική.
«Δεν μου αρέσει ένας, αλλά πολλοί. Τους τσεκάρω όμως τώρα πια. Άργησα φυσικά, αλλά ποτέ δεν είναι αργά να κοντρολάρεις τον εαυτό σου», λέει.
Α… και μια λεπτομέρεια που σίγουρα θα θέλατε να γνωρίζατε για την Άντζελα Δημητρίου. Δεν πιστεύει ότι θα της πρόσφερε τίποτα παραπάνω να τραγουδήσει Μ. Θεοδωράκη. Όχι ότι ο Μίκης Θεοδωράκης της έκανε πρόταση, αλλά έτσι σε περίπτωση που τη σκεφτεί ας πούμε για να τραγουδήσει τα τραγούδια του… Επιτάφιου, ας μην της χτυπήσει την πόρτα, γιατί η Lady δεν μπορεί.
Μετά το «Αχ πατρίδα μου», έκλεισε με το πολιτικό τραγούδι!!!

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου