16.9.11

Έχασε τη ζωή της σε τροχαίο το μοντέλο Κάλι Μουλκιότη

 Από  (nasos blog)
Πρόκειται για ένα κορίτσι που γνώρισα πρίν τρία χρόνια και το πίστευα πάρα πολύ. Ένα παιδί με αρχές και αξίες απο την οικογένειά της που χάθηκε σε τροχαίο ατύχημα. Είναι απίστευτο. Δεν έχω προλάβει να μάθω περισσότερα. Ίσως να μη θέλω να το κάνω. Το ξέρω πως η απόφασή μου αυτή...είναι κόντρα με τη δουλειά μου αλλά οι απώλεια είναι πολύ ζόρικη κατάσταση. Δε μπορώ να το πιστέψω. Κάποιοι λένε ότι πήρε φωτιά το αυτοκίνητό της χθές το βράδυ έξω απο το Frangelico. Κάποιοι άλλοι ότι πήρε φωτιά μετά απο τροχαίο. Μου το είπε μια καλή συνάδελφος και έσπευσα αμέσως στη σελίδα της στο Facebook. Είδα μηνυματα απο φίλες και φίλους για "καλό ταξίδι". Σάστισα. Το κορίτσι με είχε πλησιάσει και μου ζήτησε να συνεργαστούμε στο gossip-tv.gr λίγο καιρό αφού ξεκινήσαμε. δεν προχωρήσαμε επειδή σεν είχε χρόνο. Το πανεπιστήμιο ήταν η πρώτη της προτεραιότητα. Είμαι μπερδεμένος.
Προσπάθησα να μιλήσω στο κινητό αλλά δεν απαντούσε. Τι να πώ ρε παιδιά. Είναι άδικο να φεύγουν παιδιά στα 25 τους χρόνια. Παιδιά γεμάτα όνειρα και δίψα για δουλειά. Είναι πολύ άσχημο. Πάρα πολύ. Παράλληλα με το modelling ήταν στην Φιλοσοφική Αθηνών. Είχε τις σπουδές της...Ήταν ένας άγγελος. Είναι κρίμα ρε γαμώτο. Τι να πώ. Είμαι σοκαρισμένος. Ήταν τόσο καλό παιδί. Δύναμη στους γονείς της και στην οικογένειά της...gossip-tv.gr

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου