24.9.11

Νικολέττα Ράλλη: Πώς της έκανε πρόταση ο Σταμάτης Μαλέλης;

Από την ερχόμενη Δευτέρα, η Νικολέττα Ράλλη θα καλωσορίζει τους τηλεθεατές της μεσημβρινής ζώνης από τη συχνότητα του Star Channel. Πώς, όμως, έγινε η πρώτη της επαφή με τους ιθύνοντες του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς
Η 28χρονη παρουσιάστρια είπε στην εκπομπή «Φώτης και Μαρία Live» όπου ήταν καλεσμένη: «Ήμουν στον Πλάτανο στην παραλία κι έψαχνα ξαπλώστρα για να κάτσω και χτυπάει το τηλέφωνο. Και ήταν μια κοπέλα και μου λέει “γεια σας, τηλεφωνώ από το γραφείο του κυρίου Μαλέλη, ένα λεπτό να σας συνδέσω”. Και μετά μου λέει “συγνώμη να σας πάρω σε λίγο γιατί μιλάει;”. Ε, τότε είπα ότι μου έκαναν πλάκα. Ε, με ξαναπαίρνει και με συνδέει με τον Σταμάτη Μαλέλη ο οποίος μου είπε “θα με ενδιέφερες για κάτι, να τα πούμε από κοντά”. Έτσι, απλά, μάλιστα μου είπε ότι δεν βιαζόμαστε και να πήγαινα όποτε τελείωναν οι διακοπές μου».
Όσο για το αν είχε ανησυχία για την πρόταση που θα της γινόταν, δήλωσε: «Εγώ είμαι της άποψης ότι άμα είναι να γίνει κάτι θα γίνει, δεν πανικοβάλλομαι».

ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αρχειοθήκη ιστολογίου